mimpi kau.mimpi aku.

assalamualaikum..
takde benda sebenarnya nak cakap..
just..
nak bagitahu..
malam tadi maybe sebelom tidur..
aku hilang ingatan sekejap sebab terlupa nak basuh kaki..
aku mimpi pasal...

mona fendi!!

entah apa masalah aku kan??
aku mimpi dia jadi hantu minachi bawak anak..
ok..sumpah kelakar!!

oh..aku tahu..
ni semua gara gara semalam aku tgk cite 'kes' ..
cerita pasal mona fendi..
bermula dari dia membunuh..kerat lapan belas..
lepas tuh sampai dia kene tangkap..
kena penjara..
pasal kes mahkamah and etc etc etc..
aku tak berapa ingat sangat..
tu yang buat aku teringat dia sampai dalam mimpi kot..
cis!!tarak guna betul...
menyemak je dalam mimpi aku..

tapi tak kisah lah kan..

hah..!
aku mimpi mona fendi malam tadi..kau mimpi apa pulak??
takkan mimpi mona fendi jugak..
mimpi kau..mimpi aku..
 takkan sama..
alahhh..even mimpi kita tak sama..
tapi aku tetap macam kau jugak..

aku ada dua mata macam kau..sama jelah kan..
cuma mata aku kuyu dari mata kau..
mata kau lagi besar dari mata aku ..

aku ada dua lubang hidung jugak sama macam kau..
tak tahu lah kalau kau ada satu je kan..
ok..maybe hidong kau mancung sikit dari aku..

aku ada dua tangan..
ok ok..penumbuk aku tak lah sebesar penumbok kau..
aku ada dua kaki..
ko pon macam tu jugak..
tapi ketinggian kita tak samalah..


maybe kau cantik lagi dari aku..
tapi aku lagi hensem dari kau..

tapi tu sume takde hal lah..

kau manusia..
aku pun manusia jugak..

see ??kita sama je kan kan kan ??

actually..
aku tak taw nak cerita apa sebenarnya..
perkara pokok nya sebenarnya nak bagitaw aku mimpi ngeri malam tadi..
macam mana lah boleh melalut sampai sini..

ok meh lah aku bagi konklusi dia

''walaupon mimpi kita tak sama...tapi kita tetep sama sama manusia''
*erk,.. boleh ke conclusion macam ni??ahhh..bedal je lah...=p







0 coratcoret: