grrrrrrrrr!!

result kolej dah keluar.


aku dapat tau pon sebab atin yang kol pagi pagi tadi.wah superb lah atin!kol aku pagi pagi pastu kata ''ascil..baru bangun eh??''.tak lah.aku tengah menyapu sampah taw time tu.


ok.aku pon on9 le teros.tengok tengok........


nama aku takde.uwaaaaaaa.!!


tension tak?perghhh.aku diuji lagi.takpe ascil.sabar.aku kol uitm,orang tu kata maybe aku tak aktif aktiviti kolej.tipuuuuuuuu.aku pergi taw aktiviti aktiviti tu.


erk.yeke?ok.ini lagi tipu.senang citer aku jarang jarang pergi.kadang kadang tak pergi.


ermmm.patutlah.


ok.tak kisah lah.aktiviti tu aku malas nak pikir.lagi satu faktor.pointer!duhhh.pointer aku pon tak bagus.padanlah tak dapat!tapi.kawan aku yang dekan pon tak dapat.ape cite??


kenapalah dia tak tengok slip gaji ek?sedih betol.


nasib baiklah kawan aku ni baik hati.aku tanya dia pasal rumah sewa.dia teros accept aku jadi housemate dia.lega~
kalau tak,memang masalah besar timbul lah.kene cari rumah sewa lagi.


sebab tu lah aku kata.


bila result keluar,macam macam masalah timbul.benci betol!


oh ya!lepas ni kene belajar masak lah!duduk rumah sewa mesti kena masak punye.kan?
hah!tapi jangan risau.aku memang takde kepakaran dalam memasak.tapi..aku hebat mengemas rumah.kompom rumah korang bersih.hahaha!erk.yeke?


renung renungkan!!

0 coratcoret: