perghhhhhhhh!!bengang doh!

hmm..
sabar cik ascil..
aku bukannya apa..
ramai dok tanya tanya result aku berapa..
tekanan tau tak..

ni aku nak buat pengumuman ni..

''RESULT AKU SIKIT SAHAJA''

harap maklum..

ok kalau tak puas hati jugak..

aku dapat
two point eight one

sikit bukan??

padanlah dengan muka aku!
sape suruh tak belajar..

suka hatilah korang nak kata aku apa..
nak kata aku tak pandai ke..
kurang pandai ke..
atau dalam bahasa kasarnya bodoh..
peduli apa aku??

yang penting..
aku tau ni jelah kemampuan aku..
mungkin belum rezeki aku..

ok.tipulah kalau aku kata aku tak kecewa.manusia mana tak kecewa bila tak dapat apa yang dia nak.sumpah dan secara tak hipokritnya aku kata.aku kecewa.aku pun manusia biasa jugak.aku nangis kot tengok result aku.haha!sumpah malu sebab ibu ternampak mata aku merah.habis aku kena perli!

dan lagi sekali aku kata.tipulah kalau aku kata aku tak belajar.
aku belajar gila gila taw.sampai tak tido malam.sampai hampir hampir kena insomnia.tapi dah rezeki aku sikit ni je.apa nak dikato?

selama ni exam aku tak pernah target apa apa.start dari upsr,pmr,spm,and apa apa exam sekalipon lah.aku tak pernah ada target.sekarang pon aku tak target.tapi.bila aku tengok kawan kawan aku dapat pointer tinggi.tiba tiba aku rasa.aku perlu ada target.

ish.tapi bila aku start nak ada target.aku jadi cuak.aku takot aku tak dapat capai target yang ditargetkan tu.macam mana ni?

sekali lagi.aku keliru.

ish..
ascil buat ayat touching pulak kan...
haha!
belah lah kau!

ok..
aku rasa sekarang aku perlu ada target lah..
tak boleh main main dah lepas ni..

hah..sepupu aku..
izzat anak pakcik isa..
dapat banyak ohh pointer..
three point three three..
hari tu ada chat dengan dia..

* aku : ejat dapat berapa?
ejat : 3 lebih je..kau??
(aku tak bagitau)
aku : 3 berapa?
ejat : 3.33 je..
aku : cantik nombor...haha..

alahai...pandainye kau...
mesti pointer lebih sebab kau hensem macam dr rozmey kan kan kan??
haha..gurao jer..

kasi pointer kau sikit kat aku boleh??

erm..xpe..
next sem masih ade..
walaupon aku tak mungkin dapat 4rata..
tapi aku akan dapatkan yang lebih baik..

yeahhhhhhhh!!

go ascil go!!!













0 coratcoret: