cacing dalam perut bikin gua panasss!!

hari ni hari kedua puasa ganti..
keadaan lebih baik dari semalam..
much much better!

semalam

rasa haru jugak lah..
cuz i dont know why..
perot rasa lapar tahap orang tak makan setahon..erk..ok ascil tipu..
lagak macam tak makan dua hari..

cehhh!!kau baru puasa setengah hari...
jangan jadi budak budak lah ascil..

semalam jugak

nampak keybord macam waffer lah.!.makan keyboard boleh??
tengok komputer..mak aih! macam roti kering yang dah expired tapi masih bernafsu nak makan..
tengah baca paper...woww!cupcake!
(cis!! takde benda lain ke ko nk tunjuk??)
pandang pandang jeling jeling sampai mata juling usha
 adik + kakak + kaklong makan..

grrrr!!!
lauk sedap pulak yang ibu masak
walaupon ibu puasa jugak and tak tahu lah dia letak 
berapa banyak garam..
berapa kuantiti gula..
dan yang sewaktu dengannya..
tapi..
aku yakin!
masakan ibu tetap sedap..
(ibu masak apa ek semalam??)
lupalah..=(

aku tak tahan tengok...
tutup mata...
pejam mata..
and tahu tahu..
zzzz aku dah tidur..
tak senonoh..puasa puasa pon tidur petang...

bangun bangun perut bunyi lagi..
kali nih irama nasyid..
gilaa!
ini semua gara gara cacing dalam perut..!
cehh!mintak makan lah tuh..
tambah tambah berkomplot dengan nafsu makan lagi..
plus plus adanya setan yang dah tentu tentu berperangai setan kan..
memang lah aku rase lapar tahap cipan!

ok..hari ni dah tak rasa lapar dah..
*cehh nak kata iman kau kuat lah ni??
hee~
kalau ya,apa salahnya..


         *pesanan untuk cacing:dont you ever ever make me angry!..kalau tak memang aku telan kau hidup hidup......
(erk..bukan cacing tuh dah memang ada dalam perut kau ke ascil??)












0 coratcoret: