penat~~~

assalamualaikum..

penat ohh hari nih..
tadi teman kakngah pergi klcc..
ok tujuan utama sebenarnya nak pergi maxis centre..
ni semua gara gara modem broadband kakngah yang dah terpatah tu..
kaklong yang patahkan..
hee..mati aku kalau dia tau aku citer kat sini..
tapi..
peduli lah!!
ini blog aku yang punye..
aku punya sukalah kan..

lepas settle semua semua tuh..
kami melencong lah pergi klcc..
adik adik aku suka lah tu..
baru hari tu diorang sebut sebut nak pergi klcc..
tengok .
.teros dapat pergi..
eh eh..macam magik pulak kan..
sebut je terus termakbul..

bila dah pergi tu..
paham paham je lah kan..
mesti macam macam benda nak buat..
lagi lagi ada adik adik yang suka mintak macam macam..
adoii..pening kpala!
tapi..
apa ada hal..
bukan aku yang keluar duit..
kakngah kite lah yang berhabis duit..
kesian kau kakngah..
duit gaji dia tu beb...
dapatlah kitorang merasa duit dia..
huh!
dah lah kene bayar duit modem broadband tuh..
kena pulak belanja adik adik..kah3!
oppssss..
tak baik..tak baik..
dah lah kitorang dah kikis duit dia..
sorry kakngah....
murah rezeki kau=p

kita orang ronda ronda lah satu klcc tu sampai pening kepala aku ni..
mana ade port baekkk mesti kitorang amik gambar..
snap sana..snap sini..
sampai ade sorang mat saleh ni dok gelak gelak je tengok kitorang..
fuhh..hobi bersama..
bila ambik gmbar..masing masing bersatu hati..
bila suruh buat kerja rumah..mulalah..haishhhh!!

ok..nak dijadikan cerita..
kakngah tiba tiba ajak kitorang masuk petrosains..
bak kata dia..

''duit tambang kita sorang 3 hinggit 80 sen taw pergi balik..setakat jalan jalan je nak buat ape!''
*sebab dulu dulu kalau tiket bas 2 hinggit je pergi balik..boleh pakai ulang ulang pulak tu tiket tu..
sekarang rapid kl pn xdpt untung..
sebab tu diorang tak buat tiket upakai ulang ulang lagi kot..

ok set!!
kami pon belilah tiket petrosains..tiket pukol 1.00pm..
ehehehe..
aku beli tiket remaja dohhh!
padahal sepatotnye tiket dewasa..
hihihihi..jahat ohh..
sekali sekala takpelah kan..

kitorang tunggu je kat depan petrosains tu..
sampai abang yang jaga tu kata..
''pergi lah jalan jalan dulu''
tak mau lah bang!
kami nak beratur paling depan ohhhh...
semangat..!semangat..!

ok..kita sambung lagi..
dalam tu lagi lah..
beribu ribu gambar kami ambik..
macam macam gak lah benda yang diperbaharui kat situ..
ataupun kitorang yang dah lama tak pergi..
erm..korang memang patot pergi..
walaupon tempat macam untuk budak budak..
tapi serious..
banyak dohh info kat dalam tu..
sumpah tak tipu..
lagi lagi untuk orang macam aku..
sebab..
dolu dolu aku bodoh sikit subjek sains..
hee~~

erm..gambar belom upload lagi...
so..takde picture lah hari nih..

ok..
penat cerita..
lenguh tangan..
ok daaa

0 coratcoret: