apabila nur asilah kurang sihat...

assalamualaikum.


semangat aku 0n9 pagi pagi buta.ingat dapatlah tau result kolej.ceh!takde pon.
tipu tipu tipu.kata ari ni keluar result.


sudah sudah lah budak budak uitm oii.tak payah cek da.memang takde pon.


huh!aku dah lah tak larat ni.


tuhan sayang aku.sebab tu aku demam.haha!


perghh.hari ahad  lepas.ade kenduri khwin.aku semangat gila nak pergi.tau tau sebelom pergi tu aku rasa lain macam.sakit kepala sangat.rupe rupenye demam lah beb.


dah lama tak demam.last tak silap aku waktu aku kene kuarantin kat sekolah.demam takot kene h1n1.menyirap betol time tu.aku nak balik rumah.tapi kena kuarantin pulak kat sekolah.


ok.sambung balik citer demam tadi.masa kat kenduri khwin tu memang aku tak larat langsung lah.nak senyum pon time tu susah.padan muke kau,kau dan kau.hee.sorry aku bukan tak nak senyum.tapi kepala aku pening.muka pon tak semena mena berkerut kerut.


tapi!


hah ade tapinya.posing tetap posing.walaupon muka pucat.


maka.


taraaaaaaaaa












muke budak demam.haha!



tengok tu.posing mengalahkan orang sihat.



ok.dah.itu je yang aku mampu upload.aku tak larat lah nak upload banyak banyak.


p/s : benci bile makan semua rasa tawar.doakan aku cepat sembuh!

0 coratcoret: