tak tahu

huh..tak tahu..
aku tak tahu nak tulis title apa..
aku pun tak tahu nak cerita apa..
macam kebiasaannya lah..
aku akan taip benda yang terlintas kat kepala aku secara tiba tiba..

tapi sekarang..
takde satu benda pon yang cuba melintas lintas kat otak aku ni..
otak aku tengah mengalami trffic jam kot..
oh aku tahu!
trffic light rosak kot..

sekarang jam 3.44 petang..
4 petang tepat kene bagi kat adik aku pulak..
sebab turn dia kejap lagi..
kalau tak bagi ..muncung panjang sedepa..
boley ikat dengan riben ohh..
pastu..silap silap aku pulak yang kena marah dengan ibu..
ciss..komputer rosak!
terpaksa kongsi laptop dengan tiga darah daging aku ni..

dah berjam jam aku kat depan laptop nih..
carik carik seru seru..
mana lah idea aku nak share kat sini..
padahal malam tadi macam macam yang aku pikirkan
and aku harap aku dapat kongsikan dengan korang pasal benda benda yang aku pikirkan tuh
tapi..
masalahnya..



aku lupaaaaaaaaa=(

uwaa...
benci benci benci...

ok..
esok aku pikir pikir balik apa yang aku nak share sebenarnya..
macam mana lah boleh lupa..
ish selalu macam nih..

ok aku tahu lagi!
otak aku kan tengah jam..
 macam jam kat jalan jalan  kuala lumpur nih ..
sesak gila lagi lagi time orang nak balik keja..
dushhh!!
terok jugak pikiran aku sekarang..
sampai tak boleh pikir apa apa..
ok..
tu namanya serabot...

sumpah serabot!!!

0 coratcoret: