lega~

salam..
result sudah kluar...

perasaan aku :

erm..
korang kenal burung merpati??
aku rase macam burung merpati tengah terbang
di awan nan biru..
ewahhhhh...!
ayat tak boleh bla..
tapi macam tu la rasanya perasaan lega nih..

dapat bayang tak??

kalau tak dapat bayang..meh aku bagi lagi satu situasi...

aku rase macam Harry Potter tengah bawak aku naik penyapu cabuk dia tu
 terbang terbang kat angkasa..
hee~
seronokkkkkkk!

tapi!
cuma satu je..
result aku tak bagus..
itu je yang tak boleh buat aku gembira..

erm..
pedulilah!
aku nak buat yang terbaik next sem..
aku tak kire..!
aku tak mau dapat result macam ni lagi..
serious!
sangat mengecewakan...
tapi syukur..
tak kene repeat..
=p

sekaang ni ada lagi satu masalah..

masalah KOLEJ..

bila aku cek..
dengan bangganya dapat jawapan..

''ANDA TIDAK MEMBUAT SEARANG PERMOHONAN KOLEJ''

what????
gila apa.....!
aku mohon lah..
tapi pakai borang je..
aku tak tahu lah mana nak merempat lepas nih...
dah lah takde backup rumah sewa..

lepas satu masalah..
datang lagi satu..
aku ni dah macam..
sudah jatuh,ditimpa escalator tahu tak..
dah la result tak membanggakan..
kolej pon entah dapat,entah tidak..

huh!
selalu macam ni..
bila result dah kluar..
macam macam masalah datang..

''yeahhh!!
aku memang suka masalah datang..
meh la datang lagi...
datang banyak banyak..
kasi serabot sikit kepalaa otak aku nih..''

orang selalu kata..

''bila masalah datang..kadang kadang boleh membuatkan kita bertambah matang''
yalah!kita kena selesaikan masalah tu sendiri kan..
masalah tu pon ibarat rencah kehidupan lah..
kalau senang sepanjang masa pon tak best jugak..
kan kan kan??

ok lah..
setakat taip taip kat sini je tpi tk bertindak macam mana nak matang kan..
aku chow dulu..
salam..=p


0 coratcoret: