bola itu bulat.

hmm.assalamualaikum semua.


bosan ohh sekarang.tak tau nak wat apa.lagi lagi kalau bosan , mesti aku mengadap bende ni.kongsi kongsi cerita dengan kau , kau dan kau.harap harap kau , kau dan kau tak bosan baca entri nih.


oh ya!tadi p.ramlee datang nak bawak aku pergi  taman bunga temankan dia dating ngan saloma.mula mula aku excited gile nak ikut tapi saloma jegilkan bijik mata dia kat aku.eleh.tak kasi aku ikut la tu.takpe.aku tak kisah pon tak dapat ikut.lagipon apa kelas pergi taman bunga.tak cool lah.hmm.sebelum mereka pergi , sempat lagi aku nyanyikan lagu 'kalau berpacaran'.HAHAHA!


alih alih sekarang ni terpaksa lah aku dok rumah tengok bola dengan famili aku.berdasarkan pemerhatian aku bila tengok perlawanan ni,bola tu bentuk bulat.eh!tengok lagi sekali,macam bujur.aku gosok gosok mata.hmm macam kuih donut pulak.hmm.aku ngantok rupenye.maka.aku pon update lah ini blog.malas nak layan bola ni.


hah! masa aku taip perkataan 'DONUT' , Malaysia dapat jaringkan gol.perghhh.good job Malaysia.makin bangga aku.walaupon aku tak tengok.tak sangka pemerhatian pertama aku betol.bola tu bentuk bulat!bagus ascil!aku dah tak ngantok lagi lepas Malaysia jaringkan gol.


eh eh apsal pulak?takde kene mengene pon.


huh!bosan semula.aku tak tau nak citer apa lagi.


tiba tiba rasa lapar.mungkin lepas taip perkataan 'donut'.


uwaaaaa.nak donut seketul berketul ketul.




p/s : siapa baca , buatkanlah donut untuk aku.taknak beli punye.
p/s kedua : harap harap salah sorang ahli-keluarga-darah-daging aku baca entri ni.
p/s ketiga : harap harap mereka buatkan donut.tak puas makan hari tuh!


sekian trimas!

0 coratcoret: