azam.....(^_^)

assalamualaikum...

hihi..sedar tak sedar..
dah masuk tahun baru dah pon..
salam maal hijrah!!
selamat datang tahun 1432 hijrah..
selamat tinggal  tahun 1431 hijrah..
jangan asyik ingat nak sambut new year je..
sedangkan tahun baru dalam islam tak sambut pulak..
pape pon..
bersiap sedialah dengan azam azam yang baru..
*sedangkan azam yang lama pon tak terbuat...hee~~

azam aku : 

ok..tulisan kaler merah kasi semangat sikit..
azam aku tak banyak..
sikit je..
aku nak jadi orang yang lebih baik lagi baik dan baik berbnding tahun dolu dolu..
simple je cakap..
tapi nak tunaikan sangat sangat lah susah..

ok..
cakap pasal nak jadi baik..
barulah pagi tadi aku nak solat subuh dengan khusyuknye..
tapi...
nak tahu tak??
sekor lipas durjana ni melintas depan aku..
memang kurang asam lah kan..
aku yang merupakan ahli anti-lipas ni pon dengan tak semena mena berhenti solat..
cis!terkejut aku......

aku tunggu sampai lipas tu dah hilang kat mana mana..
fuhhhhh..
dia dah pergi mana ntah..
aku pon solat lah balik..
tibe tibe lipas durjana tu muncul balik..
ish.nak aku mencarut tak??
bengang jugaklah aku...

lepas lepas tu aku pergi solat kat bilik ibu aku..
tak tenang ohh kalau aku teruskan solat kat bilik aku..

ibu kata..
''tu setan tu saje nak kacau kau..''

ade relevan gak cakap mak aku tu..
memang dasr lipas no school betol..!!

ok..kita tukar topik..
geli ohh citer lipas..

hari ahad lepas..

kami pergi ampang point..
*kami itu ialah aku..kakngah and adik..

sebab kami ke sana

aku nak beli baju dan seluar..
kerana..
aku dah tak muat pakai baju baju lama aku..
terok btol!
nampaknye aku berkembang secara baik!
*terlebih baik

hee~
bila dah pergi shoppng tu..
paham paham lah..
mesti amik gambar..

ni antara gambar gambar yang kami amik dengan tak malunye..

adik aku yang tengah khusyuk carik buku kat popular..








aku and adik aku.....mengong~





muda mudi zaman kini...=p





adik lagi...




ok lah sampai sini je...

salam 1 Malaysia..
salam maal hijrah..


0 coratcoret: