awesome!

aku terasa awesome pagi pagi buta nih.

opss!salah.aku tak tengok jam.ikut waktu malaysia.sekarang dah 11.55 a.m.maknanye bukan pagi pagi buta lagi.malah.pagi sudah celik.bak kata golongan mak mak.''matahari dah terpacak atas kepala!''

hari nih semuanye awesome!

roti + scramble egg(ntah btol ke tak aku eja nih),nasi goreng + lauk padprik semalam.bergabung.meletupp bila dah jadi nasi goreng padprik yang awesome.bebola ikan ke udang ke ketam ke.aku pon tak tahu.see??sarapan pon sudah membuatkan aku terasa awesome hari nih.

ibu dah membuatkan perot saya bertambah bulat umpama bola cantik pasukan malaysia malam tadi.terima kasih kepada beliau.oh ya!tahniah jugak kepada malaysia.
*ceh!macam tengok bola je aku nih.takpe.malaysia memang awesome!

tapi.tulah.panas tak selalunye hingga ke petang.kadang kadang ribut,taufan,puting beliung bagai akan muncul.

tengok lah.adakah aku akan terasa awesome hingga ke malam,esok,lusa,tulat,tubin,bulan depan,tahun depan atau mungkin 2 minit dari sekarang akan hilang ke'awesome'an aku?

ahh.tu semua tak penting.

aku nak menikmatinya puas puas!





p/s : setan mula bisik bisik suruh aku on9 terus.kurang ajar betul.


0 coratcoret: