rasa bangga ah!

assalamualaikum.

haha.im proud to be malaysian!kalau bukan sebab malaysia menang pon semalam,aku tetap bangga ohh jadi rakyat malaysia.

ok.semalam tiga kali aku hampir kene sakit jantung.ni semua gara gara ayah aku menjerit bila malaysia dapat jaringkan gol.bukan takat ayah aku je yang menjerit.satu flat ni macam orang kene histeria ohh.perghh.aku yang tengah on9 menunggu maut je.alhamdulillah aku hidop lagi!
kalau aku ada sakit jantong,darah tinggi hatta penyakit penyakit yang berkenaan,kompom!mesti aku pon dah gol.

aku tak minat bola pon sebenarnye.tapi untuk menyokong malaysia,aku pon duduk lah makan kacang bersama ayahku sambil tengok bola.eh tak.aku tipu.aku tak tengok bola.aku tumpang makan kacang je.haha.ayah aku lagi terok.belom start bola,sebungkus kacang dah abis.bile start bola,terkebil kebil kacang dah takde.nasib baik ade lagi sebungkus.kalau tak,menganga jelah kan ayah?

lagi satu.ayah aku kalau tengok bola mesti kaki dia yang sakit.dulu dulu sampai pakai bandage skali.ape kene lah ayah aku ni kan.kelakar ohh.

erm.semalam tak sangka aku yang facebookers semua sepantas kilat.baru jerit gol,mereka teros mengupdate status fesbuk.ada yang lagi best,sorang mamat ni hantar chat kat aku suruh aku like status dia.dia kata lagi ramai,lagi bagus.aku pon macam orang dungu kene tindik hidung,terus like status dia.malaysia punye pasal,takpe.

oh ya!hari ni hafizham daftar masuk uitmpp.padan muka kau,mesti kene mds (minggudestinisiswa).
minggu yang paling 'best' buat aku.sumpah sampai bila bila aku ingat.nanti kau akan dengar.

hey berjalan pakai kaki bukan pakai mulut!




apa apa pon tahniah kat atok.aku bangga jadik cucu kau.

*atok=hafizham.atok sebenar dah takde.uwaaaa!=(

0 coratcoret: