aku dan pelangi.

aku dan pelangi.pelangi dan aku.dua dua tak dapat dipisahkan.tapi aku bukan hujan.bukan jugak matahari.aku tetap manusia.
maka,kenapa tak dapat dipisahkan?kerana aku suka warna.
warna apa?warna warnilah.macam pelangi tu.cantik bukan?


hah.warna warni.tak pening ke cik ascil?
taklah!cantik.dunia kita pon warna warni.so,korang  rase pening tak duduk dalam dunia ni disebabkan kerana warna je?tak ,kan?kalau pening.sendiri pikirlah.korang pergi lah planet pluto ke.tak pon planet zadora.macam dalam cerite putera katak tu.


warna.terlalu subjektif untuk dicakapkan.macam macam jawapan boleh jadi.kalau masuk dalam exam.semua jawapan aku bagi betol.*kalau aku lah yang jadi penanda kertas.


cuba bayang kalau dunia tanpa warna?


eh eh macam dalam citer p.ramlee lah!hitam putih semua.hmm.tapi nampak klasik.aku suka jugak.
tapi lagi best kalau ada warna.


pelangi pon macam tu.kalau hitam putih,mesti dah macam apam basi.tak lalu nak tengok.


sebab tu aku suka pelangi.


dan sebab tu jugak lah.kalau aku lukis apa apa mesti ade pelangi.walaupun kecik je.
kalau aku tak tau nak jawab exam,mesti aku lukis pelangi dekat paper exam tu.penoh aku lukis.ok.patot lah result terok.
kalau aku tulis apa apa yang orang pesan mesti sebelah tu ada pelangi.


aishhhhhh.sabar jelah.


jangan marah kalau lepas ni aku lukis pelangi besar besar kat dinding bilik.=p


oh ya!hari tu aku buat nih.










ok.promote sebentar.kami jual ice blended di rumah.aku pon buatlah benda ni sebab nak advertisekan kitorang punya perniagaan.ceh!macam business besar pulak.

mesti pelik kenape tak design guna komputer je.zaman dah modern.dunia dah maju bertapak tapak.tapi still guna cara zaman pak maun dulu dulu.yelah.sebab ice blended selalu budak budak yang beli.jadi nak tarik budak budak kenalah guna cara budak budak jugak kan?

*aku jual ice blended,bukan jual pelangi.jangan tanya aku kenapa aku lukis pelangi lagi besar       dari ice blended.pelangi tu aku punye.ice blended je korang boleh beli.hee~

okayy.dah lah.sambung lain hari!







a s c i l p e l a n g i

0 coratcoret: