fantasi.imaginasi

hmm.bilalah aku boleh jadi macam barbie tu.cantik + ada kuasa magik lagi.

perghhh.berangan lebih.before tu,assalamualaikum semua!

pagi sabtu yang indah.sebenarnya sama je dengan sabtu sabtu yang lain.tapi hari ni.ade citer barbie.ok.actually.sabtu lepas pon ade citer barbie.yang membuatkan sabtu ni lain dari sabtu lepas-sabtu lepas aku tak dapat tengok citer barbie tu sebab ikut parents aku pergi kl beli barang sekolah adik- adik- sama- mak- sama- bapak aku tu.ceh!pasal korang kaklang tak dapat tengok citer tu.

citer tadi best!ape ntah tajok dia.yang pasti-mermaid!

perghhh sekali lagi.tahniah kepada aku.

sebab?tahap imaginasi aku semakin meningkat dengan cemerlang.aku pon tak tau lah kenapa dengan aku.suka berangan lebih.

berangan nak jadi cantik-fesyen-stylo macam barbie lah.
        berangan masuk sekolah magik macam harry potter lah.
berangan nak lawan lawan macam ultraman lah.
        berangan nak jadi macam detective conan.siasat sana sini.

perghhh untuk kedua kali.ascil oh ascil.sedarkah anda sudah 18 tahon??

tapi aku rasa aku normal lagi.cuma hormon zaman-muda-mudi aku masih banyak lagi.senang cite.aku kurang matang lagi.bukan tak matang tapi KURANG.

wahai faizah.lepas tilik punye tilik macam ahli nujum dah aku ni.baru aku sedar.betol jugak cakap kau.aku memang kuat berangan serta punya imaginasi yang tinggi.haha!tak sangka!

tapi.dunia realiti tak seindah dunia fantasi.sebab fantasi tu kita yang cipta sendiri.kalau terlalu imaginasi pon susah jugak kan?so, hiduplah dalam dunia realiti walaupon kau,kau dan kau suka berfantasi.

itu saje aku nak cerita.sekali lagi aku nak bagitau.aku normal lagi.


p/s : sabtu depan ada cerita barbie lagi.jangan lupa tengok!


0 coratcoret: