hitamputih.

ntah apa apa je aje aku punye tittle.macam taik cicak pulak.eii.cicak.geli aku.panggil anak anak sidek suruh mereka lastik cicak mesti awesome!


ok.semalam aku kata aku suka warna warni.ini hari aku nak kata aku suka hitam putih.ataupon,orang kampung aku sebot 'black and white'.
macam keling botol betul lah.semalam kata lain.hari ni kata lain.ceh!biarlah.aku kan ade spesies hindustan sikit.warna kulit dah agak agak sama kan.muka pon dah macam pretty zinta.aww aww~huahuahua.


warna warni vs hitam putih.sape menang?


dua dua!itu maknanya aku ni versatile orangnye.haha!perasan sebentar.


actually hitam putih ni klasik lagi antik.serasi dengan aku.aku suka something yang klasik.tak kire lah lagu,movie,fashion and whatsoever.lagi klasik,lagi elegant.tapi!aku tak suke dengar klasik nasional!haha.pelizzz.pening bile dengar pak burn pasang lagu lagu klasik nasional bila dia berkebun belakang rumah.huh!aku nak duduk kat jamban lama lama pon tak senang.


ok.aku suka p ramlee.eh tak!p ramlee yang suka aku.tapi aku tolak lamaran dia sebab aku tau saloma jelessss.eleh.kau amiklah dia saloma.aku tak kisah pon.aku suka tengok mereka main wayang dolu dolu.semua hitam putih.masa tu yusof haslam dalam perut mak dia lagi.yang ada director ahmad nisfu.walaupon rupamu tidak ku kenal.tatapi lobang hidongmu tatap menjadi pojaan hatiku!cuttttttt!!!hah.dulu KRU production takde lagi.yang ada Cathay productions.banyak filem yang dah bikin.tapi.tak tau lah meletup lebih rm40 juta.kalau tak.dah kalah 2 Alam.


lagi best dulu ada pesta muda mudi.sebab tu pak maun menari tak ingat dunia.sampai tak perasan bini dia datang.siap pakai seluar yankee lagi.kalau korang perasan sekarang trend zaman takde warna tu dah kembali.tengok jelah muda mudi dan tua tui sekarang.pakai dah macam saloma,saadiah,mariani dan seangkatan dengannye.kalau badan macam kerengga takpelah jugak.huh!tapi.takpe.aku suka fashion diorang.retro gitu!


lagi satu hitam putih ni menggambarkan kehidupan kita sendiri.hitam itu kenang pahit.putih tu kenangan menakutkan.yala!putih macam cik han_u.takpon nenk aku sebot bittersweet.aww aww.jangan maen maen ha.nenek gua dulu duduk zaman tanah melayu kene jajah ngan british.keje dia asyik speaking speakung je.aku pon tak terer macam dia.kalau ade test muet suruh nenek jelah ek.=p


ok.picture dulu dulu kalau amik mesti kaler itam putih.sekarang pon orang buat macam tu.edit sana.edit sini.kasi itam putih.macam budak ni.




aishhhh..apa nak jadilah.tapi.takpe lagi.aku suke.wink wink wink~~

ok lah.gua lapar.makan dulu.daaaa.

0 coratcoret: