news yang bikin aku mati..

assalamualaikum

berita terkini :

next week , 10 disember..
akan terpacul lah result sem 1 yang ditunggu tunggu oleh para para sakura
mahasiwa and mahasiswi uitm..
ok..kecuali nur asilah..
sebab dia tak terasa pon nak tengok result tuh..

perasaan aku :

aku rase macam nak terjun bangunan..
ataupun..
lebih tepat..
aku rase macam sekarang aku tengah diri kat tengah tengah landasan kereta api..
and tunggu masa train sampai..
lepas tuh........(dot.dot.dot.)
ok tak sanggup nak cakap..

tapi.. biasa lah tu kan..??
aku memang takot kalau result nak klua..

umpama mandi tak lena.tidur tak kenyang.makan tak basah.
*makan tak basah sebab aku makan dan kenyang..
makan tetap makan..

ok ascil...
banyak banyak doa ye..
sekarang perlu tawakal..

ok lah..daaaaaaa~

0 coratcoret: