oh januari!

baru aku perasan tahon 2010 dah abis.rupanye januari 2011 dah bermula hari ni.oh tidak.aku tak terlambat rasenye.hepy new year!


ok.aku nak cerita le hari ni gelaran adik bongsu kembali kepada aku semula walaupon selama tujuh jam je.haha!sebabnye.hari nih adik adik aku tinggal kat rumah sedangkan aku ngan ibu-ayah-kaklong-kakngah pergi jejalan roda roda ronda ronda Kuala Lumpur.best giler!


mula mula pergi lowyat sebab nak beli laptop kaklong and kakngah pulak nak carik hard disk.tapi lain pulak jadinya.kitorang melencong pulak ke bukit bintang.kendian,kalau dah nama pon jumpe shopping,maunye tak beli dan belah.takkan nak tengok dan belah je kot.aku pon dengan bangganye menyauk seketul baju kemeja.tapi yang membayarnye pasti bukan aku.kompom lah kaklong.duit gaji dia banyak oh.aku pun pau lah sedas dua duit dia yang semacam tak habis tu.


kakngah pon shoppng sakan lah.orang dapat gaji lah katakan.tak macam aku nih yang  dok rumah tanam anggur je.pastu dok jadi kerani kat rumah tanpa gaji.keje aku on9,blogging.blogging,on9.banyak tau keje aku.


lepas lepas tuh.kami pergi melencong pulak ke tesco.ibu n ayah pulak enjoy shopping.takpe takpe bahagia le katekan.


erm.balik lepas mandi,solat terus aku terbongkang sampai isyak.perghh.kaki dah macam nak tercabut.hmm,skang aku rasa sedey la.esok nak balik da.uwaa.lepas ni.aku rase aku tak dapat tulis blog lagi.orang takde laptop le katakan.bia bagi bersawang sikit blog aku.ok la.sampai sini je.kalau ade masa,aku update lagi.daaaa.

0 coratcoret: