giveaway hari raya by wati coklat!

assalamualaikum.

hai kengkawan semua.haishhhhh,lately nih memang busy sikit.sampaikan nak jeling jeling blog pon ternampak buku buku yang gila ilmiah dengan esaimen berlambak atas meja.

sekarang nih,takde masa pon sebenarnye nak update blog.tengok sebelah,ade buku CSC.ish niat nak bukak buku memang ada tapi tak terbukak bukak.apa nak jadilah.ni pon curik curik masa nak mengupdate.semuanya gara gara nak join giveaway dari wati coklat nih.hah kau!dia nak bagi korang coklat kot.untung untung boleh buat jadik kuih raya stok sebulan.gila tak gila sape yang tak join tuh.

hah sape nak join tuh meh lah,meh lah.tak kena bayar pon.kalau nasib korang baik,boleh happykan perut dengan makan coklat banyak banyak.

amboi. .kiah,senah dengan eton, pantang dengar cekelat.cepat je korang ek.

takpe,mari memeriahkan.jom klik lah sini!



amboi,warna warni kemain.rasa nak telan semua je.
*kalau menang*


hah kengkawan yang di tag

= p


4 coratcoret:

LITTLE NUUR said...

yea ascil join! :D

ascil.punye.lah said...

hahah.semuanya kite ikut ape yg atin ajar.

syakirah samat said...

hyeeee gud luck ye . heheheh .. nyummy !!

ascil.punye.lah said...

@syakirah samat : tenkiu.jomlah join.jom jom jom!