aku nak balik.anda bila lagi?

assalamualaikum.

sedih sedih sedih.semua orang dah balik rumah.tinggal aku sorang terpontang panting dekat kolej nih.ok fine.aku balik malam nih.tak boleh nak lambat lagi ke?*haipp diam!mengeluh pulak budak ascil nih.duduk sorang sorang setelkan esaimen yang dah meninggi macam busut jantan tuh.*

ok lah,ok lah.malas nak menaip lately nih bila jiwa raga dah ada kat rumah.boleh bayang hanya jasad je depan lappy taip taip entry padahal roh dah balik rumah tunggu bukak puasa dengan family.

erkkk,cuak lah pulak.aku terlupa aku tengah duduk sengsorang.tukar topik,tukar!

hah!eh,aku balik malam nih.doakan aku selamat perjalanan.harap sempat sahur dekat rumah.kenyang sikit perut nih.eheheh.jom!sape nak ikut aku balik ampang?hah kita berkampung ramai ramai dalam bas.erk,ntah ntah aku tidor terbongkang kat dalam bas.lagi lagi bas malam kan.apa lagi,mau ternganga tidor jap lagi.

apa apa pon,sekarang aku tengah pikir nak bawak balik esaimen si busut jantan nih macam mana.pergh pergh perghhh baru niat nak kurangkan jumlah bag.ade je nak kena bawak.hmm,terpaksalah.sape sudi tolong aku packing,cepat angkat ketiak!aku tahu ramai yang sudi,tolonglah mengaku.

eh,ok lah.tadi kata penat menaip kan.tapi panjang jugak jadinya entry aku nih.jari pon semakin kurus.haishhh,kagum aku tengok kekurusan jari aku nih.alamak,ter riak pulak.tak mau,tak mau.eh tapi,jari je lah.baru aku tahu menaip itu satu eksesais.selamat mencuba ye sesape yang nak jari kurus keding.ini tips ni.malangnya,tips kuruskan badan tak dapek den nak nolong.den pon tak kurus kurus lagi.haishhh lagi sekali.

hmm,ok nak chowz dulu.pergi packing.sape yang nak tolong packing tadi,jom!


dapat naik bas mini balik ke kampung ni best ohhh.
bas dah masuk muzium dah pon.


2 coratcoret:

Izzati Liyana Sabri said...

ade keyg nk tolong packing? haha. best lah tu nakbalik. nak buat cmne an. student. mmg kena bawak balik ah buku yg blmbak2 tu.

ascil.punye.lah said...

eh bukan zati nk tolong ke tadi??

mestilah best gilegile.

bab esaimen tak mo cakap banyak