melayang.

assalamualaikum semua.*nada sedih tak bermaya sebab tak dapat berbuka dengan selera*

cis takde kene mengena pon.

awal awal lagi dah merepek.tapi itulah kenyataan,aku kan ascil si budak merepek.hai selamat berkenalan!

ini serius,jangan gelak gelak lah senah.haishhhh,manusia oh manusia,bila dah kesempitan masa lah baru curik curik masa nak buat itu,nak buat ini,nak buat segala esaimen bagai.bile masa terluang,asyik dok sibuk nak lekap mata doplohpat jam tanpa henti update blog,online kejadah.pemilik seven eleven pon boleh kalah cenggini.haishhh lagi sekali.

aku tak tau lah.aku dah susun ape yang aku nak study,yang mana patut belajar dulu dan yang mana kemudian,tapi bila sesuatu benda tu aku tak paham atau kurang paham,terus melulu aku tutup buku,depang tangan atas meja,letak kepala,tutup mata,TIDUR!hah stail kuak lentang okayy.tak pon paling baik amik earphone lepastuh terus memekak tak hengat dunia.nasib roomate tak luku kepala.kau ingat suara kau sedap ascil?

ish!kenapa,kenapa,kenapa?
kenapa aku nih tak penyabar orangnye?!*sape dapat jawab aku bagi ucapan tahniah!*

ok,aku cuba bukak buku semula.dan,rasanya tak bawak apa apa makna pon.aku bukak,aku tutup.aku bukak,aku tutup.sudahnye,sampai ke esok aku bersahur dengan buku jawabnya.

tolong aku kawan kawan.

tolong

tolong

.
.
.
.
.
.
tolong aku buat esaimen boleh?*kenyit kenyit mata*



perghh aku tak boleh bayang ohh aku mimpi bawak buku cenggini.
serammmmmmmm!



credits to google=p



p/s : serius,mood memang melayang.totally melayang.*hantuk kepala dekat dinding*



6 coratcoret:

NasZ said...

relax. buka tingkap tengok langit jap. hirup udara perlahan2 dan fikir tentang yang indah2. tenangkan hati dan fikiran. pastu, cb buat assignment tu balik. pelan2 baca. jangan gopoh.

MOHD NASER.com

ascil.punye.lah said...

bukak tingkap charlie banyak masuk.ahahah.
tu lah dah terlebih tenang nih.nak try buat balik esaimen tu,mata pulak mengantuk dah.*ini alasan*tak patot,tak patot.

papepon,tenkiu atas nasihat berguna=p

Sireh Puteh said...

tiada yang mustahil kan dengan kuasa imaginasi...
takkan takleh buat kot...
berangan kejap..
hehehehe..

ascil.punye.lah said...

ala cikgu sireh.serius,satu subjek je asyik stuck.nak buat memang rasa tak paham

Heidi Shafiq said...

seronok kot wat esaimen byk2.. :)

ascil.punye.lah said...

@heidi shafiq : perghhh bunyi macam nak tolong setelkan je.=p