entri balas balas

assalamualaikum.

hah semua semua orang nih dah bersahur ke belom?kalau belum,maaf anda terlambat untuk buat maggi atau masak air nak buat nescafe.hmm,kalau capai botol tepi katil lepastu minum satu botol tu sempat lagi rasanya.pergi cepat,pergi cepat!tu lah,sape suruh bangun lambat,kan perut mogok sebab tak dapat maggi.pepagi lagi dah membebel dah rupa macam kak senah kejut anak dia dah aku ni.

aku sahur maggi tadi.tu pon buat pertama kalinya.kalau tak roti jela yang mampu makan.itu pon dengan mata tertutup.bukak sebelah mata,sebelah mata lagi tutup.bukak sebelah,sebelah yang nih pulak tertutup.haishhhh nak kata sebelum tido pakai gam gajah dekat mata,tak pulak rasanya.

ni hah,pepagi bukak je blog,lagi sekali aku rasa aku tak sengsorang dalam dunia blogging nih.asyik buat aku happy je.terima kasih,kawan.

nak tau kenapa?hmm,tak mau tau sudah.kita bisik kat telinga joyah je,sebab joyah je nak dengar kita membebel pepagi nih.kan joyah,kan?

hah ni lah sebabnya!*nada bisik*

kawan aku yang selalu jugak nampak batang hidung dia komen komen dekat blog aku dengan secara sengajanya telah mempromote blog aku yang konon magik yang tak berapa nak magik nih dekat blog dia.sebab apa ek??meh,meh,kita dok story dulu.

sebabnya,aku telah menyuruh member baru aku yang juga baru buat hobi baru untuk mereview blog blog yang baru dia kenal *eh,berapa banyak kali BARU daaa!pening,pening.*
ok sorry sorry.tapi,itu yang cuba aku sampaikan.ish,tak paham lagi?

ala,macam nih.aku TERsuruh cik SIREH PUTEH yang pernah mereview blog aku ary tuh untuk tolong mereview blog kawan aku sorang nih.dan,permintaan aku dah ditunaikan.perghhh,macam citer aladdin pulak,main tunai tunai permintaan.eh melalut jap.ok lepas tuh, kawan aku yang si nuur fatin nih pulak sebab nak ucapkan terima kasih-cinta-sayang dekat blog SP dengan secara sengajanya dia telah promote blog aku skali.ewahhhh!

perghhh,wacakapsamalu atin,gua betul betul rasa terharu tapi air mata siyes tak boleh keluar ohhh.aku ingatkan dia nak review blog SP je sebab nak ucap terima kasih bebanyak dah mereview blog dia.rupa rupanya dengan blog aku aku sekali.kembang hidung lima minit =. .=
btw,aku memang peramah.gaban punye peramah.sape tegor,memang aku layan okayy.

eh korang korang kat luar sane tu,kalau sape yang belum follow blog diorang ,cepat follow.insyaAllah diorang follow korang balik.sebab,diorang beribu kali ganda peramah dari aku.blog pon best.header pon tak cikai macam aku punye.ish,kirenye tak rugi lah follow.



hah comel tak comel header blog cik atin kite?rasa nak lempang je budak 
kecik tu pasal comel sangat.ishhhh,geram!


nak tengok header blog cik sireh puteh pulak,tengok entri aku sebelum nih.tak pon teros aje ke blog dia okeyyyh?

ok lah,kawan kawan.subuh jom!








2 coratcoret:

Izzati Liyana Sabri said...

cuba letak video hidung kembang lima minit tu boleh? teringin nak tengok. hihi. :D

ascil.punye.lah said...

= . . =
ahaha comel tak?comel tak??