penat seribu kali penat .

assalamualaikum.

hai kawan kawan.apa macam puasa hari nih?ade yang pura pura terbatal tak?hah,kalau ade,cepat angkat ketiak.angkat!angkat!amboi,jangan pura pura terbatal ye kawan kawan.kura kura pon puasa tau.

haishhh penat lah.lama rasanya tak update blog.terlampau busy minggu nih.kalau sesape yang student tuh,tau lah cemana rasanya kan bila dalam satu minggu tu ade beribu test,quiz pulak kemain banyak,esaimen lagi tak payah cerita.berlungguk lungguk.nasib ade masa nak basuh baju.serius,kalau aku rasa tension,aku akan basuh baju.gila!kalau aku rasa tengah bengang memang sungguh sungguh lah aku berus baju.kalau aku rasa sedih teringat kat rumah pulak,lemah longlai je aku berus.hah,korang patut cube.mana tau boleh hilang tension tuh.

akulah manusia yang tak reti bersyukur.orang yang bekerja akan rindu nak study,buat esaimen,test bagai.aku rasa bekerja lagi seribu kali penat.bersyukur ascil,bersyukur!student ni ape je kerja yang kena buat.belajar je.belajar,belajar dan belajar dan . . . tidur.ini kerja aku.

penatlah baru balik dari bazar.aku tak mandi lagi nih.ahah.tapi,wangi kan kan kan?
haishh seronok memang seronok dapat pergi bazar,masalahnye lagi seronok kalau bazar tu sebelah uitm je.tak pon,keluar gate dah nampak bazar.nak lagi syiokk,buat bazar kat dalam uitm terus.hah,kan senang?penat tau nak kena jalan jauh jauh.korang tak rasa ke aku dah kemukakan cadangan gila bernas macam beras cap bernas?kembang hidung jap.

rasa macam nak pura pura pengsan je tadi.boleh elyn tolong dokong kan.bila berbuka,terus cepat cepat bangun pastu minum air berliter litre.hah!sah kantoi.pengsan konon.maka,itu hanya terdetik dalam hati jelah.gila ke kalau nak pengsan betul betul.maunya guna tenaga seploh orang untuk angkat aku.

papepon berbuka ramai ramai memang awesome.takdelah rasa macam sengsorang je dalam dunia nih.tapi,tapi,kalau kat rumah,mesti lagi meriah kan? = ="
*baca dengan nada sedih okayy*



lalalaaa apepon boys and girls.gua nak bagitau nih.





ni makanan aku untuk berbuka tadi.

anda pula bagaimana?









= D 


4 coratcoret:

Unknown said...

http://gettingintolove.blogspot.com/2011/08/dunia-magik-ade-ke-tanya-ascil.html

review khas daripada Sireh Puteh untuk cik Ascil..

ascil.punye.lah said...

@sireh putih : alahaiiiiiiii,terima kaseh banyak banyak banyak.tak tau nak ucap cemana.rase macam magik pulak kena review.ahahah

Izzati Liyana Sabri said...

saya faham saya faham. mmg sgt mmntkn. 2 tahun dah rasa. :) kalau sy lagilah tak sempat nak update terus. nak update pun penat dan tak mampu.

btw, ketiak boleh angkat kah? *weird* sila buat satu lagi video untuk tunjuk. ehehe.

ascil.punye.lah said...

penat,penat,penat kan.

boleh lah.cuba awak angkat.
nanti saya buat tuto skali.