antara movie dengan CSC.

assalamualaikum.

hoyeahhhh ni ascil sudah mari.ye sudah sudah tentu ini ascil.bukan meenakumari yang pakai sari dan makan kari.

ok fine ascil.tak perlu kenalkan diri sampai cenggitu sekali.apa kabo anda semua?harap sihat ye.sudi sudi lah baca blog yang banyak perkara merepek dan sememangnya tak berilmiah ni.pakcik pakcik yang ade kat kedai kopi tu,udah udah le maen dam aji.lebih baik baca belog saya ni.

"eleh ascil ingat blog kau tu dah hebakk sangat.pelizzzz"kata pak jabit sambil meneruskan maen dam aji dan makan roti cecah kopi.

ahh!nak baca,baca.tak nak sudah!

ok.ok.sungguh hari jumaat mesti aku rasa nak bermalas malasan sambil mengumpul lemak dalam perot yang dah rupe tong ni.diri sendiri pon dah tak tau dah nak beza,mana tong,mane perot sendiri.nasib baik dapat cam lagi.

huh!baru tengahari tadi test MAT.abis test ingatkan boleh lah lompat tinggi tinggi sambil feeling feeling capai bintang,padahal tak sedar,daun pokok pon tak sampai.tapi,tetibe terpikir next week test CSC pulak.haisyhhh,tak bole tengok orang senang sikit.

ahhh!ape pon aku tak kire.malam nih aku nak senang lenang tengok movie berjuta juta kali sampai movie yang tengok aku.CSC kite ketepikan dulu okayy.kau orang rasa ini pilihan yang tepat tak?bagi aku,ye!inilah keputusan paling muktamad.CSC tu kita tunggu esok esok jela ye.maaflah CSC sebab terpaksa menduakan awak.malam nih aku lebih bernafsu nak tengok movie.

*rasa bangga sekejap sebab dah buat plihan bijak*

ok,dah dah dah.gua chowz dulu.bai!

enjoy reading.


2 coratcoret:

Unknown said...

ye pilihan yg sgt bijak ye cik ascil :)

ascil.punye.lah said...

kan saya dah kate.xpernah saya buat pilihan macam ni.