pinjam gambo pakcik google.tempek je kat sini hah.tenkiu.



assalamualaikum.

selamat pagi cinta!*sambil menggliat*.gedik sungguh.

bangun.mandi.tido balik.bangun balik.siap siap.pegi kelas.dapat mesej.kelas cancel.

hoyeahhh!semua nih berlaku tadi.tak tipu punye.serius rasa nak lompat lompat je.over pulak aku.tapi,ini normal ye.student kalau kelas cancel,mula lah datang perangai beruk dia.lompat sana sini.jerit sana sini.nasiblah aku tak seterok tuh.masih boleh pikir,kalau lompat mesti gempa bumi bakal berlaku.takpun paling kurang,lantai simen tu yang retak.

hmm,dah tau kelas cancel tu apa lagi.naik bilik balik lah,tarik bantal,tarik selimut,oh ya!bantal busuk upin ipin jangan lupa.lepas pastikan suhu bilik sesuai and selesa,apalagi sambung tido!

erkk tetibe terngiang ngiang pulak.kalau tido lepas subuh,rezeki kurang masuk.

ok ok,bangun balik dan cuba duduk kat meja belajar.bukak buku calculus.bosan!tutup balik.pastu nampak lappy.macam mintak kite on9 je pagi pagi buta nih.padahal benda alah tu dalam laci.boleh pulak tetibe laci nih jadi lutsinar sampai aku boleh nampak lappy dalam laci.mengigau agaknye.hmm,takpe.bukak lappy.nampaknya sesuai dengan mood sekarang nih.so,teruskan on9 la.

sekarang aku mengantok lagi.malam tadi tido lambat gara gara satu uitm blackout.erghhh aku tak kesah kalau panas,masalahnye semalam aku sakit perot.masa masa camni pulak rasa nak pi toilet.tapi,takot.gelap sangat.so,aku tunggu jelah letrik ade balik.dalam pukul 2 lebih camtu baru ade.maka,selesai jugaklah hajat aku.fuhhhh!*muka lega*

budak budak laki pulak memekik tak tentu hala macam orang kena histeria.bising sampai satu uitm dengar.gedik ke ape diorang tuh.mesti masing masing tengah sakit perot pastu takde orang nak teman pegi toilet,pasal tu lah kot memekik kuat kuat.ishhh geram!geram!geram!

ni pon pakcik google punye.



nasiblah hari nih takde kelas.kalau tak mesti dah ternganga nganga aku tido dalam kelas.ntah ntah siap pakej peta malaysia dekat meja study tuh.




hai!saya pelajar yang suka bila kelas cancel.






0 coratcoret: