terpaksa lah.

assalamualaikum.

tak tau nak cerita apa.esok ahad.ya,aku tau esok ade cerita melodi,ade cerita nona ade cerita macam macam.yang penting hindustan takde hari ahad.ala,tak dapat nak tengok kojol,preity zinta a.k.a ascil atau semua semua yang khan khan tu menari guling guling atas tanah sambil ganti ganti baju dengan kadar cepat.=___= 
tapi,lagi penting ni nak kasitau nih.esok aku dah kena chiao berambus balik penang.oh,tidak!rasa nak pura pura pengsan atas tilam empuk saiz king je.*gedebuk*

Alhamdulillah sekarang perut belum lagi merajuk tak mau makan.semua ibu masak,aku tedas dengan sungguh sungguh.benda sedap,takkan tak makan kan.membazir weyh.membazir tu amalan syaitonnirajim.tak baik ye anak anak.

hari nih je aku dah makan dengan penuh suka hati.bila perut senang,hati pon senang la kan.jangan esok perut buat hal sudah.'jangan perut,jangan.esok kita kan nak jalan jauh.jangan buat pasal nak meragam pulak ye.'biasalah,perut ni kena kasi pujuk pujuk sikit.kang dia buat hal tak memasal aku suruh drebar bas tuh benti tepi jalan pulak.huh,mintak dijauhkan.

kalau nangis sambil hentak hentak kaki sebab tak mau balik kang kena marah pulak,sah sah kena gelar 'otak senget'.mak mentua elok elok berkenan nak buat menantu pon terpaksa reject.tak sihat agaknya budak nih.jadi,untuk mengelakkan terjadi benda benda cenggini,terpaksa lah akur.esok ahad,dah memang sah kena balik penang.redha je dah tak boleh bergosip lagi dengan markonah,latipah dan joyah.sobsobsobb lagi.

solutionnye,sambil duduk tunggu bas pura pura buat iklan tak berbayar.pastu kata 'kawan kawan,saya tak mau balik ke penang.anda pula bagaimana?'*angkat kening sikit ya kasi tambah efek sombong bongkaktahap mega*
*dush!sah kena penampor sulung dari pakcik yang duduk kat sebelah anda.
.
.
.
.


sekarang rasa nak nangis sambil makan otak otak je.sobsobsobbbb*ini nangis sopan ye*
sila bayangkan dengan kadar segera.alahaiii.






esok nak menyorok belakang kertas camni lah.tak nak balik penang!



2 coratcoret:

NasZ said...

salam kenal.. dah follow awak..

singgah sini dari segmen luna lanun..jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

ascil.punye.lah said...

orait nasz..tenkiu singgah