erti cinta

termenungku,
bercelaru memikirkan cinta,
dimana sebenar,
namanya cinta.

tak tertahan hati ini,
bila kau berkata,
sememangnya aku,
meyintaimu.

mungkin kita,
tak pernah mengatakan masalah,
kau dan aku bagai tiada arah.

namun aku,
percaya kita akan mengatasi,
segalanya hanya untukmu,
daku pasti.

sama sama kita kembali,
sama sama kita binakan,
cinta yang pernah mekar,
untuk engkau dan aku.

sama sama kita tempuhi,
sama sama kita rasakan,
apa yang dinamakan,
erti cinta sebenar.

haaaa,jangan bikin apa apa kontroversi ye.ini cuma lagu saje.lagu ni saya tujukan untuk nenek saya dikampung,family saya kat rumah,kucing yang selalu tumpang buat baja dekat pasu bunga rumah saya,makcik limah jiran depan rumah ,kawan olok olok masa sekolah tadika dan semua yang mengenali diri ini.ewahhhhh!
tak kena langsung lagu ni.

bukannye ape.saje tulis tulis lirik pasal baru je layan lagu kat youtube tadi.ini lagu erti cinta-maya karin.hmmm,best jugak lah.tak silap aku,lagu nih masa aku zaman skolah rendah lagi.time tuh nyanyi takde perasaan.tapi,bile dah besar besar nih nyanyi mesti terasa ade kena mengena dengan diri sendiri.gedik kan?

tapi,memang.lagu ni memang kena sangat sangat dengan situasi sekarang.aku agaklah.mungkin jugak tersalah agak.*konpius*

papepon thankz maya karin sebab tuju lagu ni untuk saya!*dasar perasan*







ye!saya tuju lagu nih untuk awak,nur asilah=p


kan betul aku kata.

2 coratcoret:

LITTLE NUUR said...

lagu ni pernah jadi ost untuk filem pe bnde ntah time tu maya karin tak fasih lagi ckp melayu :D
yg pasti ascil jiwang tatatatata :D

ascil.punye.lah said...

cerita yg ade jeslina hashim tu ke?
oh ascil bukan jiwang,maya yang jiwang