"Contest Best Photo of Me by Mayalisa!"tapi ni photos bukan photo :)

assalamualaikum.

hai hai hai,benda yang nak di pos dari pagi sebenarnya.tapi,masih dok pikir pikir nak join ke tak contest nih.tapi,sebabkan bosan cuti sem nih takde buat hape kan.*eh berapa banyak TAPI daa*jadi join jelah.dulik hape aku.menang tak menang tu belakang cerita.depan cerita,kita join dulu.

ok,contest ni dibuat oleh cik maya kita yang cantik manis nih.eh ni bukan bodek lah senah.amboi kemain kata aku mengampu cik maya eh.bukan niat aku.kalau tak caya,pi lah tengok sendiri cik maya kita tuh.peminat hello kitty dah sampai ghupe hello kitty dah.

mana?mana contest tuh?

sabar senah,ni hah!





hah tuan tuan dan puan puan yang nak join tuh klik klik klik lah banner kat atas nih wokey?last 30 oktober nih.kalau hantar 31 oktober tak diterima sebab time tuh harijadi aku,huahuahua.dasar tak malu bagitau hari jadi bila.*pangg!lempang diri sendiri*

ok lah maya,sebabkan kita takda gambar yang vogue da vas macam cik maya.kita tempek jelah yang mana ada eh.almaklumlah,kita kalau tangkap gambar semua nya berdiri tegak macam nak nyanyi lagu Negaraku.haishh sebab tulah kita selalu jadi pelajar yang paling bersemangat nyanyi lagu Negaraku time kat sekolah dulu.ehem ehem.well~

ni hah gambar gambar.aik gambar gambar?sorry maya mintak satu tapi kita bagi banyak tapi maya pilih lah sendiri.*eh ascil,kau memang suka guna perkataan TAPI eh?*dun worry,semua gambar berdiri-tegak-bajet-boleh-jadi-patung-cendana.patung cendana wakluu.cendawan adalah aku tengok.eh banyak pulak aku membebelnya,macam contest ni aku pulak yang buat.

yalah,alah.aku stop bebel.nah cik maya.

GAMBAR RAJAH PERTAMA

GAMBAR RAJAH KEDUA

GAMBAR RAJAH KETIGA
hah kan dah kata berdiri tegak.tangan kat sisi,ascil!haippp.


cukuplah tu tiga,kang mengamuk si maya.dia nak satu,aku bagi tiga,haishhh manusia tak paham bahasa betul.sorry maya.hah lagi satu,ni bukan lah best photo sebenarnya.pakai tepek je.

eh kena tag dua orang blogger.hmm lalalala~*konon konon tengah buat lucky draw.

PICK!

aku tag:


ok itu aja.sesape nak join boleh je.okbai!



14 coratcoret:

Ainsha said...

cun gile pic last tu..hik2...ada can akak asilah nak menang^^ gud luck

ascil.punye.lah said...

@AinsHa=(

tenkiu ainsha!haha maen tepek je nih

Anonymous said...

sayang^^ gud luck^^ nanti janna pun nak join jugak^^

ascil.punye.lah said...

@El-Janna

janna join tauuu.janna lagi banyak gambar yang cntik2 kan

Ainsha said...

haha, welcome... main tepek pun smart k..

ascil.punye.lah said...

@AinsHa=(

ainsha join tak?jom lah.

Anonymous said...

ini utk pmpn je ker? =p

Umie Nadhirah said...

yeahhh aku diTAG :P
goodluck yaw..
insyaAllah nanti aku join sebab nak join yang lumix punye jugak ,
belum buat entry ni huhuhuhu..
thanks for the tag.. =‘’)

ascil.punye.lah said...

@Not so Randy

tak lah.semua bole.jom lah join.

ascil.punye.lah said...

@Umie Artoqiemie

yeahhh umie join.umie mesti menang punye lah.gambo lawa2 kan.eh amacam intrbiu?

kim heeruul said...

lu pon join?
kalah la gua..hihi..
gud luck yeah..^^

ascil.punye.lah said...

yelah mail lambung!gua pon join.gambar main tepek je,wa rasa lu bole menang.

Hirdayu Rahmat said...

sayangg ^_^ sayang ni yang tegur maya kat fb kann ~~


COMEL GAMBAR !! godluck sayangg !


APPROVED by Maya Lisa.

ascil.punye.lah said...

haah saya le tu.ish malu malu malu.

tenkiu cik mayaaa.=p

gudluck midsem exam