TOOODIAAAAAA!

ku ingin kau tahu
diriku disini
menanti dirimu
meski ku tunggu hingga hujung waktuku
dan berharap rasa inikan abadi untuk selamanya

*bunyik petir berdentum.kilat menyambar.puting beliung datang.*

ewah ewah.hah hambik kau.ribut petir semua datang.memekik lagi kuat kuat.

tu lah.asal nyanyi je mesti nak invite ribut petir jadik follower.ingat suara kau hebat ascil?

ok lupakan aje pasal suara tak sedap.ape kena nih ascil oii?hmm,bunyik macam orang tengah kecewa,angau,jatuh cinta dan yang lain lain yang sewaktu dengannye je?gedik lah kau.
.
.
.
.

huh!jawapannya.''entah,jawapan tu milik aku je.''
*aku akan ingat ayat nih sampai bila bila.

full stop!

4 coratcoret:

June Flizzow said...

kaw sangkot dengan sape ? amboii . kalau macam ni . aku je la single . mana aciii

ascil.punye.lah said...

tak lah weyyy.ni cerita lama.zaman zaman sebelum merdeka

June Flizzow said...

ele . tapi hati sayang lagi ~

ascil.punye.lah said...

tak guna sayang orang yang dah tak syang kite kan?so,aku ni sama je spesies dengan kau.dah negative terhadap laki.kita geng okayy?