pura pura takde quiz

assalamualaikum ye atok nenek,aboh mak,kaklong,kakchik,mokcik,kak senah,kak bedah,pak jabit dan sekalian orang kampung semua!fuhhhhhhh.

*tarik nafas sekejap*

ok.takde ape ape cerita untuk malam nih.cuma nak bagitau esok aku ade quiz mat235.yo orang kampung!aku ade quiz esok.korang ade??takde kan.elehhh.

takpe takpe kak senah kak bedah oiii,jangan jeles jeles.apa kata korang pegi study.mane tau esok aku demam ke,sakit ke,tak dapat datang ke,pegi dating ke,korang boleh lah ganti tempat aku.daripada korang dok sini dengar ceramah tak berapa nak free dari aku (ketua kampung yang muka gangster kalah awie ) ,lebih baik korang pegi stadi.

oh mood yang paling dicintai sepenuh jiwa bakul raga ku,datanglah kepadaku.datanglah kepadaku.
puhpuhpuhhhhh!
*sampai tersembur air liur dekat muka pak jabit yang ternganga sakan dengar ceramah aku*
(cis!abaikan unsur khurafat yang takde mengena langsung dengan cerita khurafat nih)

''maaf pak jabit.''kataku,lepas aku tengok mulutnye tetibe macam nak mengeluarkan kata kata kesat.sebelum dia hambur aku,lebih baik aku guna cara sopan lagak gadis melayu zaman dinasour dulu dulu.

''amboiii pak jabit.bagitau mak kamu kang.tak baik mencarut tau.''
lepas dua saat baru aku ingat,mak dia dah ada dalam tanah.cis!tengok tuh,pak jabit dah menangis lari balik rumah.gatai betol mulut aku nih.(sambil tampar mulut orang sebelah sendiri.)
.
.
.
.
.
.

ok lah.tetibe aku tersedar.aku bukanlah ketua kampung muka gangster,tapi cute aje rupenye.
*abaikan unsur perasan di atas.*

aku dekat meja study rupenye,bukan dekat kampung bagi ceramah kurang free.

aku sorang sorang je.aku ingatkan aku tengah bagi nasihat pungpangpungpang dekat kak senah,kak bedah,kak eton semua.

ah mood studyku,datang lah cepat.

huh!takpe biar aku bagi semangat kat diri sendiri.kemonnn ascil.lu boleh buat punye.eleh setakat math tuh.pejam mata lepastu bukak mata,kompom takde jawapan.pfffttt,memang lah takde.kalau kau tak buat,cemana nak ade.

ok lah orang kampung semua,gua nak chow dulu.gua rasa mood gua dah mula nak ''come to mummy''.yeahhhhhhhhh!doakan aku.walaupon quiz weyh,markah dia tetap bagi sumbangan weyh untuk orang yang kalah siput dan babi bila masuk bab kira kira nih.

p/s : esok jangan lupa ingatkan aku untuk bawak sempoa.kalau tertinggal,cemana nak kira kira weyh.

esok tengok lah.kertas quiz aku mesti jadi cenggini.semangat punye pasal kan?







2 coratcoret:

Unknown said...

kalau tertinggal sempoa ko guna je jari kaki yang ada untuk mengira HAHA

ascil.punye.lah said...

orait cik atin.nasihat yang sangat bagus.=p