seth tan betol!

assalamualaikum.

mari  mari on9.ye!sebabnye kelajuan bb aku tengah mencapai tahap maksimum sekarang nih.tapi,kalau kat rumah sekarang nih aku rasa inilah paling minimum.takpelah ascil.bersyukur.

hari nih nak share kat korang satu lagu nih.jom kita layannnn dulu.




tau kan lagu dalam cerita apa?yup!betol.nora elena.9 setengah markah untuk anda!

aku suka lagu nih.harap korang pon suka jugak.kadang kadang rasa sentap pon ada bila dengar.macam ada kena mengena je lagu nih kat aku.perasan kan aku?

cis!biarlah.

hmm,cerita ni adaptasi dari novel.aku tak pernah baca pon but aku ingat lagi waktu form 3.mira (iaitu kawan gosip gosip aku,yang duduk sebelah meja aku waktu form 3).ya,mira namanya.dia selalu cerita kat aku pasal novel nih.time tuh aku buat bodoh je dengan cerita dia.sebab?bukan sebab aku tak minat novel ya kawan kawan,tapi mira tuh banyak sangat ceritanya.sampai telinga aku boleh bernanah mendengornye.oppsss!terjujur.susah pulak jadi orang jujur nih.

takpelah.kepada mira,mintak maap le pasal terjujur pulak dekat sini.sebenarnye aku tak dengar sangat apa yang kau cerita dulu dulu.kadang kadang kan,kalau kau cerita,aku mesti dok berangan.bila otak aku terlampau tepu,aku rasa setiap perkataan perkataan yang kau cakap kat aku macam menari menari depan mata aku.senang cerita,waktu kau cerita tuh 99% aku tak dengar cuma 1% aku dengar.melampau,bukan?*sila baling kerusi dekat aku.
huahuahua.aku lari dulu.

tapi,nak tau tak mira cemana aku boleh detect cerita nora elena ni ialah novel yang selalu kau cerita kat aku dulu dulu tuh?sebab nama SETH TAN!ya,seth tan.aku ingat yang tu je.yang lain lain,sumpah aku tak ingat.

aku suka seth tan.seth tan ye bukan setan.sila baca dengan berhati hati.iaitu
suami idaman aku selain adam.(adam dalam cerita adamaya dan adam dalam nur kasih.ok.sumpah tamak!)semua kat setan seth tan nih aku suka,selain dari perangai dia yang setan sebab jadi perogol tak bersiri tuh.slekk disitu ye.haa!aku ingat cerita kau mira.kau kata si setan nih yang rogol nora elena dulu dulu. opsss tersasul pulak.seth tan  ye bukan setan.

aku tak tau cerita nih sampai mana dah.sebab aku dah tak tengok.orang busy lah katakan.apa apa pon sepanjang aku tengok series dia,sangat best!sesuai lah dengan jiwa-muda-mudi aku nih.tapi jangan ingat muda mudi je suka follow series nih,tua tui pon suka taw!tak caye tanya mak aku.

hmm.ok lah.tu je.gua chowzz dulu beb.



jom kahwin dengan gua!

ok fine.dia melamar aku secara tak romantik dan seriusnye.seth tan betol.

p/s : takpela.dia dah kahwin dah pon.dalam dunia realiti dan dunia lakonan.nampaknya aku kena setia menanti adam lah.huahuahua.pfftttt.perasan. 

0 coratcoret: