huh!mengantuk tengok blog ascil nih.


baby punye baby.ade ke patot dia kata blog aku ni mengantok.suke hati kau le baby.pepsi persepsi masing masing.kalau nak baca,kau baca.kalau taknak,blah!gua tak paksa pon.oh ye,menguap tutup mulut ye.nasib lah kau comel.

ok.intro yang membosankan.

aku tau.tapi aku saja saja buat tak tau.biar korang pon rasa boring macam yang aku rasa sekarang.

hah sekarang imagine tahap ape aku punye bosan.imagine!imagine!
.
.
.
.
.
.
.
.
dah rasa apa yang aku rasa?

terima kasih kawan cube mendalami perasaan aku.itu je motif aku.tengok entry dah tau cemane bosannya aku waktu nih.itu je.

ok bai.



2 coratcoret:

LITTLE NUUR said...

bye bosan HAHA
ko bosan ke tdo je la :)

ascil.punye.lah said...

hye tak bosan.
aku da penat tido la.
matahari dengan bulan pon tak tau nak beza da.