assalamualaikum.

ya ya ya!dah start busy dah aku minggu nih.tapi dont worry,be happy.aku akan usaha jugak untuk update blog setiap malam.walaupon aku tau takkan ade orang yang baca.tapi syok sendiri pon apa salahnya kan?kadang kadang syok sendiri itu penting ya kawan kawan.

hmm.aku masih tengah usahakan assignment untuk subjek bel aku.(bel=english).
semalam carik tajuk untuk essay yang kitorang kena buat.ya!kami dah sebulat suara seleper perut dan sehelai sepinggang *ok merepek* untuk pilih tajuk pasal 'all about women''.memang terlampau broad tajuk tu tapi kami dah narrowed kan dia jadik woman needs.aku tak tau lah betol ke tak aku mengejanya.sungguh!aku lemah betol guna bahasa penjajah nih.

ok sambung lagi.kalau women needs kami ingat nak masukkan point point pasal beauty,fashion,health,wealth,blablablaaaa ape kejadah semua tuh.lagipon senang pasal kami pon pompuan jugak kan.pompuan mesti akan tau pasal pompuan,bukan?masalahnye sekarang.lecturer tak berapa suka dengan tajuk kitorang.beliau suruh carik banyak banyak tajuk then dia beliau pilih yang mana terbaik untuk kitorang.

kitorang pon list lah tajuk tajuk yang nak dipilih.antaranye (cewahhh ayatttt!) chinese culture,photography,BLOGGING and pekejadah ntah.and lecturer suka dengan tajuk photography.ok fine!aku takde point langsung dengan tajuk nih.tapi,actually aku suka jugak.ni pon idea nad.idea aku pulak,tu hah!blogging.tapi tak diterima.sob sob!takpe takpe,mak tak kisah nakkkk.

sekarang memang aku takde idea langsung.please please please idea meh meh datang sini.come to mummy.=___=.aku tau assignment nih kene hantar at the end of the semester tapi kenalah start dari awal kan?lagi lagi kena ada banyak research untuk support point kitorang tuh. research?hmm pastinye dari buku buku okayyy.online research boleh jugak tapi tak semua ade kene mengena dengan tajuk kan.cakap pasal buku buku aku teringat pulak pasal library uitm nih.bilalah nak bukak.tak sabar tau.aku dah la  ada misi penting kat situ.

nak tau apa misi penting tuh?
ya!misi aku untuk ambik gambar banyak banyak dalam library tu.posing sana,posing sini.wowowow!best.

*siot punye ascil.ingatkan misi nak study kat situ.hambikk gambo rupenye.

opsss!bior le.tempat baru.cantik pulak tuh.maka,akan terjadi lah beberapa perkara jakun disitu.jangan marah nakkk.

ok lah.esok ade class kat perda.kena tido awal.kalau tak,bye bye la ascil.

p/s : alamak!!aku baru teringat esok pukol 8, kat perda ada class . . . BEL!
         homaigoddd!aku tak buat research question lagi!

0 coratcoret: