WW#2 | percubaan lukis tiz zaqyah tapi jadik macam rupa kiah yg jual kuih tu.= ="

20 coratcoret:

unieMARKS :) said...

kiah jual kuih femes pulakkk laa ;)

syafiqakarim said...

lawa pula.konpem laku si kiah ni.haha

Pendamba Mawar said...

comel je

**::CIKNUURUL::** said...

hihihi,..:p

ascil.punye.lah said...

@unieMARKS :)

haha,kiah tu patut bagi royalti kat saya sebab dah tolong lukis muka dia time dia jual kuih.

ascil.punye.lah said...

@syafiqakarim

kiah laku lah jugak.tapi,kuih jualan dia lagi laku.

ascil.punye.lah said...

@Pendamba Mawar

haha kiah yang comel ke tiz zaqyah?

ascil.punye.lah said...

@**::CIKNUURUL::**

cik nurul oiii,huduh eh?jangan gelak gitu.hahah

budak penjara said...

ok la..cantik la lukisan dari tuan yg melukis..haha

ascil.punye.lah said...

@budak penjara

tu diaaaa mai dah. budak penjara dah mai dah carik gaduh dgn aku.

kim heeruul said...

nice la..
ada rupa & bentuk..try lukis gua pulak..haha

ascil.punye.lah said...

@kim heeruul

bole bole.jangan menangis kalau jadi orang lidi tetiba

Hawa Ahmady said...

cantik laa...:)

jom join contest..

http://hawaahmady92.blogspot.com/2011/11/contest-apa-benda-tu-part-1.html

ascil.punye.lah said...

@Hawa Ahmady

eh cantik le sangat. haha tenkiu.

insya Allah kita join.

onie said...

try and error,so do again dear! :)

ascil.punye.lah said...

@onie

do again?haha.tak tau lah macam malas nak melukis.

kim heeruul said...

org lidi pon boleh..haha

ascil.punye.lah said...

@kim heeruul

haha,insyaAllah kalau aku rajin.mungkin 20 thun akn dtg baru aku lukis muka kau.=p

CTK said...

hahaha...memang sme cm muke kiah jual kuih tu...hihi

ascil.punye.lah said...

@CTK

kan??haishhh takpe janji nama lebih kurang.kiah oh kiah.