selesai.

assalamualaikum.

bukan hantu kum kum yang bagi salam.ni kompem kompem aku yang bagi salam.
jawab.jawab.

hmm.selesai sudah final exam yang buat aku separuh hidup separuh mati.tapi probability untuk hidup sangat tipis dari mati.lu langsi,lu mati! ( eh!takde kena mgena pon )

sekarang!rasa lega aku macam rasa baru kluar dari beg plastik sampah yang  diikat ketat ketat.

finally,aku dekat rumah sekarang ni.bukan mimpi tapi realiti.penat aku cubit pipi adik aku.ye!btol sangat sangat.aku sure aku tak bermimpi sekarang.rindu gila vavivu kat rumah.macam orang orang muda spesies darah masih panas kata , rumahku,syuragku.rumahku,istanaku.rumahku,taman permainanku.rumahku,bukan asramaku.dan lain lain lagi.sumpah rindu gila rumah. ( yela dua bulan lebih aku tak balik ).

seronoknya!tapi biasalah,bila aku balik rumah.akan terjadi beberapa perkara :

  1. jumlah guni beras yang harus dibeli dalam masa sebulan akan bertambah.
  2. nasi yang dimasak cepat habis dari kadar biasa.
  3. tidur yang semakin berkualiti.
  4. rumah semakin bersih.
  5. adik adik akan bengang sebab adanya kakak yang conquer  komputer sepanjang hari.
  6. jumlah baju yang akan dibasuh bertambah dua kali ganda.
  7. kredit cepat habis.
  8. bil elektrik melambung.
  9. dan macam macam lagi.
nah!amik kau.bila aku balik semunya jadi berganda ganda.jangan aku balik penang nanti berat aku naik berganda ganda sudah!

sem 2.sem yang sangat best bagi aku.macam perkara yang menyebabkan aku kata best.housemate,lecturer,class,trip yang macam macam.semuanye awesome!

hari ni hari kedua aku kat rumah.tapi dah rindu kat housemate.
eh tak tak!diorang yang rindu aku.

tapi memang dah adat la tu. maen rindu rindu.

terima kasih untuk semua housemate aku.

tira , thanks sebab selalu jaga aku,tido ngan aku,malam malam tido lambat mesti kita borak borak.kan kan kan?kau kalau citer,semangat gila!kalah  mat kilau yang nak berjuang kat medan perang.tapi sebabkan sifat semangat yang melampau kau tulah yang buatkan aku lagi nak dengar kau citer.sampai kite dua dua tak jadi nak tido malam malam.

yaya , thanks sebab selalu ajar aku.kau ajar,aku paham.aku ajar,kau tak paham.haha!takdelah.hmm.patotnye kau jadik cikgu.tapi, sayang sebab kau tak minat.tapi takpelah.kalau kau jadi cikgu, mungkin kes penderaan kanak kanak akan meningkat.haha!garang sangat!hah!thanks jugak sebab malam malam selalu teman aku pi toilet.heee~

syiera , hmm.sebelum aku citer aku gelak dululah.hhahahahaha!ok cukup!bukannya apa.syiera ni suka gelak.kalau korang tak buat lawak pon dia akan gelak ( sambil tutup mulut.hmmm sopannya anak mak ).tak paham aku.tapi kalau takde syiera tak best lah.takkan ada tukang gelak nanti.thanks jadi ahli aktif 'sengal sudah' sama sama ngan aku.penat kan praktis lagu gee.?nak last last baru dapat catch up dia punya step.memang sengal sudah pon!papepon thanks for everything syiera!

elyn , antara orang yang banyak tolong aku.elyn kental.dan sangat sangat kuat.kuat dari aku yang  besau nih.elyn ade pakwe.nama pakwe dia mukmien.nama anak patung dia pulak mukman.mukman tu objek kaler pink.kadang kadang dia macam patrick star.jadi,sila panggil elyn, elyn patrick.opssss!mati aku kene cubit ngan dia kang.elyn baik.aku selalu maen sep sep tom tom dengan dia.bila aku kalah,dia akan gelar aku cucu cina.dussshhhhhhh!rasa loser gila.tapi takpe.sayang elyn!

farahin , orang yang kenalkan aku dengan bintang k pop.kalau tak,mana aku layan benda benda nih.huh!hari hari tengok korea.fanatik sangat.farahin pendiam.tapi bila dah bukak citer,sumpah lawak!bagus farahin.potensi kau untuk masuk maharani lawak sangat besar.hmm.farahin senang bangun tidur.dia selalu kejut aku subuh.thanks farahin.hah!farahin.aku lantik kau jadi pengurus 'sengal sudah' ok tak?

azie , yo!tu dia.orang melaka kita.ok ok syira pon mlake jugak.sori syiera.lupa nak mention tadi.azie selalu telepon mak dia.hmm.pakai bil la katakan.hee.azie pon suke melayan aku.dia suka suruh aku berjoget joget.tahulah aku ni setanding hyoyeon snsd.tapi aku malas je nak tunjuk kebolehan aku tu.haha!choy!aku menipu je.azie thanks la sebab sudi jadi sarah aku.teringat pulak kita tengok nur kasih sama sama.

bila ingat balik,best sangat rasanya.harap harap kita dapat dok same lagi.hmm kalau tak dapat kolej kita dok rumah maklang sama sama ek?

ni pic kita.









hahaha!


no 32-ascil.no24-yaya.no11-syira.no7-tira.no 21-elyn.no 12-azie.no 9-farahin.





0 coratcoret: