setelah sekian lama,boleyhhhh?

assalamualaikum bapak bapak , ibu ibu , kakak , adik , pekabo? harap harap  semua okeyhhhh ye.

hmm.aku tak tau nak tulis title apa.setelah sekian lama.aku rase ok la kot title tuh.sesuai dengan keadaan aku nih.apa taknya, dah berapa minggu aku tak boleh bukak blog aku sendiri.rasa macam hampir hampir nak sawan babi je.nasib baik tak kena.kalau tak , abis lah kena samak.ah sudah!satu hal lagi.

sepanjang aku tak boleh bukak blog aku , aku hanya dok usha baekkk blog blog orang laen je.macam macam stori mori dorang.aku??alahai . . . mampu baca je la.nak update tak bole.pelik betol aku apsal aku tak bole bukak.orang lain ok je.tapi takpe.sekaang dah ok.Alhamdulillah.

hah berita baik!aku dapat kolej.ahahah selamat duit aku.kalau tak memang duit kena save lah.nak bayar duit sewa rumah lagi , duit api , duit air.huh!tu tak masuk yang duit untuk belajar lagi.dengan nak beli buku , potostat lagi.yang paling penting makan kena bersekat kalau duduk rumah sewa.aku nih dah la jiwa kosong bila tak makan.memang tak gagah la kalau aku tak dapat nasik satu hari.dasar perot tong dram!sekarang dah dapat duduk kolej memang bersyukur lah.Alhamdulillah.

lagi satu gud news.hmm pointer aku meningkat dari sem lepas.Alhamdulillah.even tak banyak tapi berbaloi baloi.sebab aku belajar pon kadang kadang pura pura khusyuk je padahal hati dah berdengkur.tapi , bersyukur sangat sangat.terima kasih le kat sesape yang letih dok mengajar aku.almaklumlah,otak aku nih kena dua tiga kali terang ,baru nak paham.terima kasih daun keladi , sem ni ajarlah lagi.jangan trauma pulak nak mengajar aku okeyhhh.


itulah.manusia memang harus bersyukur ye.kalau bersyukur kita sebut apa anak anak?


Alhamdulillah.


ok pandai adik adik.bole pi tido sekarang.


selamat malam semua!

0 coratcoret: