gila aku jadinya !

assalamualaikum.selamat petang u olls!


okayy setelah sekian lama,finally aku dapat jugak bukak blog nih.naik gila aku jadinya sebabkan virus haram jadah mane ntah.'malware detected'.blogger blogger sume,korang penah kena tak benda alah nih?ape benda ni ek?buat kacau hidup aku je.tergendala semua cerita cerita aku taw tak!hmm . . . sabo je la kan.


ok.sebabkan banyak sangat benda nak cite kan.so aku rase tak perlulah aku citer semua kan?sikit sikit sudehhh.


yang paling paling penting kan.nak tau tak?aku tak dapat kolej oh.macam sem lepas jugak.sinopsis and kronologinya pon lebih kurang same je macam sem lepas.boring betol!


ni kronologinye.


aku log in uitm student portal > cek name > name takde > kene bebel seploh doploh patah ngan mak aku (sebab takdapat kolej okayy) > esok pagi ibu kejut pagi pagi gila sebab nak suruh kol pejabat kolej > then aku dial , tapi mak aku yang cakap dengan orang pejabat kolej tu > orang pejabat mintak pass fon kat aku >mak aku pass kat aku > puan tu kate kenapa suruh mak yang cakap?kenapa tak cakap sendiri? > (kali ni berbeza sikit dari sem lepas) disebabkan aku baru bangun tidur and suara aku masih serak serak basah ala ala mintak ditampar then aku pon jawab ''sorry , saya takde suara.''yaaaaa!dalam hati ,wahh berdosanye aku dah tipu dia. > puan yang suara manja manja gedik ala ala fasha sundal sandha mintak nama aku , no id ,no ic dan segala galanya.dalam hati aku ,oh nak jadikan aku menntu dia kot. >aku pon bagi jela.orang dah mintak kan. > sampai ke sekarang nih.hari hari aku mengadap laptop nak tunggu jawapan dari pihak lelaki uitm.


kawan kawan!doakan aku dapat kolej ek.aku takk mau dok luar.takot.penat.kena jalan kaki jaoh jaoh.muka yang dah gelap bertambah gelap.duit habis bayar sewa rumah.kena jimat makan.dan macam macam lagi lah!


tapi . . . 


andai ditakdirkan tak dapat duduk kolej.tetap kena redha okayyy.*nada teresak esak.over gitu!


hah!rabu nih.rabu nih.nak buat buat pengsan lah.result nak  tersembul okayy!cuak nokk.


ape ape pon aku doakan yang terbaik untuk korang.erk . . . dan diri aku sendiri.


ok lah.banyak lagi nak citer sebenarnya.tapi dah ujan.kilat-ribut-petir semua ade.tak boleh jadi.kena off nih.kalau tak habis mesin taip laptop baru aku.bukan show off okayy.hasil simpanan ptptn aku sepanjang dua sem nih.dapat la sebijik kan.hah!korang nak beli lappy ,simpanlah duit okayy.


bye kawan kawan!


mood : lapar =.=

0 coratcoret: