semut vs lipas

lipas dua ekor ada kat dapor.bala!bala!sebabkan lipas,aku kena teman adik aku masak nasik tadi.kau tak tau ke akak kau nih pon spesies antilipas?yang kau panggil aku suruh teman kau nak buat apa.takpe.takpe.aku pura pura kool teman adik aku.dalam hati,kecut tahap cipan.


erkkkk.ok.aku lupa bagi salam *lepas satu perenggan*
kalau tulis teks untuk ucapan nih dah kompom kompom salah format.
ok.assalamualaikum dan selamat. . . erk selamat tengahari.tak sangka dah tengahari.


sebenarnye banyak yang aku nak kongsi dengan kau,kau dan kau.tapi aku lupalah.semalam kemain banyak lagi idea menari nari depan mata aku,meliuk lentuk macam penari ballet tak dapat imbang badan sendiri.tapi,hari ni nih.,satu pon tak klua.cis!!


ok.aku lupa aku dah tertelan separuh badan semut pagi tadi.memanglah lupa!


pagi tadi sarapan minum nescafe.ermm,aromanya . . . buat aku jadik ketagih.
masa aku nikmati hirupan terakhir,aku rasa lain.
cis!rupenye semut tengah tergedik gedik ada dalam air aku,ibarat perenang nak buat kuak lentang sambil berdoa berharap menang sukan olimpik.
tapi . . .badan dia tinggal separuh.jangan jangan lagi separuh aku dah telan.langsi lu semut!


aku harap lepas nih.aku jadik rajin macam semut.*hmm.harapan lah . . .
.
.
.
.


ceitttttttttttt!!lepas gua merepek panjang panjang,gua masih tak ingat apa yang gua nak citer sama lu orang.


memang power rupenye kuase semut.gua memang lupe gila vavivu.nasib baik gua tertelan semut bukannye lipas.kalau lipas,gua rasa gua muntah darah sebulan.


takpelah.citer esoklah.ok bye lu olang!



0 coratcoret: