kembali

assalamualaikum.haha.aku datang lagi.baru lepas maghrib tadi aku post entri yang sebelum nih,sekarang aku post lagi.hah!jemu kan balik balik aku je.nak buat cemana.hormon berblogging aku tengah aktif.kalau korang malas nak baca takpe,tak marah pon.
*tak kire!kena baca jugak.ini amaran.*
eh.korang nak tau sebab apa aku post lagi?mesti korang jawab taknak kan.takpe,tak marah pon.
*ah!tak kire.korang harus tau.*


apa lagi.ayat tipikal aku lah.=BOSAN=


kau,kau dan kau ni tak bosan ke?malam malam korang buat apa ek?pelik ah aku.tapi aku rasa korang nih lebih kurang dengan aku je.mesti bosan gak an.tiba tiba aku rasa aku nih normal.kalau nak tau, aku lagi rasa tak normal bile aku tak bosan.gila ape!aku tak pernah jumpa manusia yang tak penah tak bosan.tipu bebenau le kalau ade orang cenggitu.dalam cerita fairytale yang mak mak korang bacakan kat korang before tidur tu pon tak pernah wujud watak orang yang tak bosan.


hmm.aku duduk duduk,aku pikir pikir.sambil mandi mandi sambil pikir pikir.sambil gosok gigi pon pikir.sambil duduk,sambil makan,sambil tidur pon aku pikir pikir lagi.


oh ya!aku dah tau apa puncanya.


mungkin sebab sekarang nih tak busy lagi.lecture pon tak start lagi.setakat masok kelas pastu ice breaking pastu tros balik bilik krohh kroohh,memang lah aku bosan.cuba tengok lagi dua hari.korang rasa aku nak ke update blog banyak banyak kali macam nih?hmm,harapan jelah.boleh memang boleh tapi mustahil tu lebih tinggi peratusnye daripada mungkin.


lagi satu punca yang baru je dapat dikenalpasti,ni hah!bilik baru,rumah baru,housemate baru,serba serbi baru.agak susah nak sesuaikan diri.aku belom kamcing lagi dengan diorang.nak ajak borak pon sipu sipu.
mau terkejut diorang tiba tiba aku ajak menari 'gee'.huahua!


takpe la.aku pon tak tau nak bebel apa lagi.tibe tibe mood kroohh kroohhhh aku datang.semalam kemainn lagi tak bole tido.nih sume takde langsir punye pasal ah nih.apa lah nasib aku.dari sem lepas dapat bilik takde langsir.katil aku pulak memng terbaekkk.strategik gile sebab betol betol menghadap tingkap.hmm so,matahari terbit,aku pon bangun.rajinnye anak mak.banggalah kerana dapat anak seperti saya.pagi pagi dah bangun.*memang selimut aku jadik mangsa lagilah gamaknye.ibarat selimut menjadi langsir.hasilnye memang tiptop!


dah la.aku tak tau aku dah mencarut apa sekarang.ok la u olls.gudyte!=p



0 coratcoret: