cerita sedih.

assalamualaikum.


cerita sedih pada malam ini ialah.sob.sob.tak sanggup nak cerita.

huh!aku kena balik penang esok.



arghhhhhhhhhh!


tak mau balik.


tapi.


rumah dah kata blah!


uitm dah kata mai sini!


lecturer dah tak dapat menahan rindu nak tengok aku.ok tipu.mereka dahagakan assignment yang sepatutnye dibuat oleh aku pada waktu cuti.


housemate pulak dah tak sabar sabar nak buat gosip cerita cerita pasal cuti mid sem mereka.


classmate bersedia menggelabah bersama apabila masing masing tak siap assignment.
''hey!nanti kita mintaklah tangguh due date dari lecturer,nak tak?''


akhir sekali.aku yang dah tak sabar nak meneruskan sem 2 nih dengan pantas dan tuntasnya supaya cuti sem cepat sampai.hoyeah!hoyeah!


ok.selamat tinggal blogku.ntah bila aku bole update kau lagi.


sory,malam ni ayat tacing sikit dan penggunaan ayat skema yang banyak.




p/s : jangan rindu sama aku.=p

0 coratcoret: