assalamualaikum.


''hmm.sempena hari guru nih,aku rase bangga le sangat sangat sebab aku dah menyumbang bakti kat sekolah ni selama dua hari setengah dan mendapat jawatan guru praktikal paling voque kat sekolah ni.harap harap aku dah dapat menyumbangkan semua ilmu dan kuasa kuasa yang aku dah dapat dari cikgu cikgu tadika aku sampailah cikgu cikgu sekolah menengah,seterusnya lecturer lecturer yang dah ajar aku di uitm penang dan universiti oxford dan blablabla . . .''


cis!aku bermonolog dalaman je nih.abaikan okayy!


ok.kali nih betol betol punya ucipan ucapan.


selamat hari guru!kepada : 



  1. cikgu cikgu sekolah tadika aku.
  2. cikgu cikgu sekolah rendah taman kosas
  3. cikgu cikgu sekolah menengah taman kosas
  4. cikgu cikgu tuisyen suria
  5. cikgu cikgu kat plkn sinaran suria,sungkai
  6. lecturer lecturer uitm penang.
  7. sesape yang ade ajar aku secara formal atau tak formal.*itupon dikire guru.
  8. sesape yang ajar aku pedajal orang.*itupon aku anggap cikgu.
  9. dan kepada diri aku sendiri.*ni berangan je.tapi salah satu impian aku.
terima kasih cikgu ajar saya membaca,menulis,mengira,melukis,menconteng,memadam dan sebagainya.


terima kasih jugak dulu cikgu denda saya.kalau tak,sampai sekarang saya tak hebat dalam semua subjek (hebat ke?).


terima kasih untuk segala galanya.


i lup u ollsss!!=p

0 coratcoret: