beku beku beku!

assalamualaikum.

otak aku beku.dah lama tak mengupdate,korang rasa apa aku nak cerita hari nih?

hah betulll tu kak senah! sembilan setengah markah untuk kak senah.yehuu,yehuuu.tepuk tangan.cis! = ="

aku takde benda nak cerita.kenapa ya agak nya?aku dah takde semangat nak menaip entry.satu pun idea gedik gedik menyampah taknak keluar.kang aku cerita aku makan apa hari nih,mandi guna air berapa gelen, baju basuh berapa helai,nasik makan berapa butir,aku kompom! paling cikai pon dapat maki hamun sebakul dua.ala,tapi aku memang suka tulis macam tuh pon.gedik!

ade idea tak?ade idea tak?kongsi lah.jangan kedekut.bagitau mak kang baru tau.

sape bagi idea,nah royalti sebab sudi bagi cadangan!*hulur duit seposen*

eh eh senah,mail,kiah!cadangan belum ditutup lagi lah.melampau.kemain lagi si kiah kata "cadangan ditutup,cadangan ditutup".amboiii,nak royalti sensorang la tuh.




eh ok la ok la.nak pegi cairkan otak yang dah beku nih.bak lighter!

0 coratcoret: