aku masih orang lama

assalamualaikum.

ini short update ye.kalau aku taip panjang panjang hari nih korang tolong ketuk jari aku boleh?

ini kerana, (ewahh ahli dewan bahasa le tu) ok, ini kerana aku takda benda pon nak cerita.

ya,blog dah berubah.eh,korang perasan eh?malu malu malu.menyampah!
tapi,ingat eh!tolong tolong dan tolong wahai mak jemah,kak senah bang mail serta suku sakat beliau.blog je berubah.ascil tetap yang dulu.tak maen lah kiut kiut nih.jiwa kiut takpe.

haishhh, aku rasa blog aku kali nih macam tak kena je dengan gaya aku.terlampau kiut.
tapi,takpalah.sekali sekala buang tebiat apa salahnya.kau kisah?eh salah,awak kisah?dushh
terlupa pulak.blog dah comel.bahasew pon kenew lah comewl comewl.euwwww,baru nam patah perkataan cakap cenggitu boleh tercirit aku kat sini.

okelah.janji tetap janji derr.gua behenti setakat ini saja.short entry kan?tak payah nak gatal tangan tu menaip lagi.

behenti ascil,behenti! oh man,sumpah degil tangan nih! 

"kelekuuukkkk!"kan bang mail dah ketuk jari aku.

ok lah,ok lah.bai!



3 coratcoret:

El-Janna said...

huhuk nice la templete^^

ascil.punye.lah said...

@El-Janna

ahakzzz apsal dah berubah template kite?

ascil.punye.lah said...
This comment has been removed by the author.