mintak sana.mintak sini.

assalamualaikum.


petang yang cerah.tak hujan lagi.matahari dah tak malu malu lagi nak keluar.


hari nih aku nak mengada ngada sikit.buat perangai macam budak kecik hentak hentak kaki tak dapat mainan yang diorang nak.aku nak mintak macam macam.bukan lah macam macam.satu je sebenarnya.

aku teringin nak benda alah nih.boleh tak??

uwaaaa..ibu..nak seketul boleh tak??

cis!mintak sana.mintak sini.taknak mintak kaki?mugkin itu boleh dapat dengan percuma.

dushhh!takpe takpe.aku kene simpan duit banyak banyak.lepas tu labur banyak banyak beli bende bukan bukan nyh.
''eh eh ascil.sedar diri sikit.duit kau tuh untuk kau study,study dan study.paham?''

oh yeah!aku paham.aku rasa dengan duit yang aku ada sekarang,memang mustahil lah nak dapat menatang nih.tunggu aku dah keja kot.

simpan ascil.simpan impian tuh.

ok ok.aku dah simpan impian tuh dalam poket baju kurung aku.

mungkin kalau menatang nih.boleh dapat kot.



atau yang lagi murah dari nih.ade tak?hee~

erm.tak berani lagi nak mintak benda yang tak penting nyh.simpan dalam hati jelah.kumpul duit senyap senyap.haha!bajet je.kau tu dah lah boros ascil.asyik makan je.duit pon banyak habis beli makanan.

dush3!kena lagi.

tapi!

sebelum beli benda tak penting,lebih baik beli benda yang penting nih dulu.

aku tak kire jenama apa pon.cap ayam ke,cap cacing ke.yang penting cap halal.
sem 3 harap harap dah dapat seketul.aku rase duit aku dah cukup kot beli bende nih.

tapi kan.

kalau tak dapat jugak.

yang nih pun boleh la.





lepas lah untuk buat asignment kan?







0 coratcoret: