times squre vs taman rimba ampang


penat.


kaki lenguh lenguh macam nak tercabut.


pinggang tergeliat macam dah terpusing 360 degree.


urat tengkuk dah berpintal pintal macam kena ikat tocang.


ok.hiperbola sungguh.tak sangka aku pandai menipu.
pinggang aku masih dalam keadaan baik lagi.urat tengkuk pon masih dalam orderly manner.yang tak ok nye.kaki aku ni hah!


ni semua gara gara semalam pergi ukur jalan,bajet aku ni ahli jabatan ukur tanah je.
bukannye ape.semalam aku pergi jejalan bersama kawan kawan aku.ok.mungkin lebih tepat perjumpaan semula kawan kawan sekolah rendah.kami pergi ke tempat ini hah!




times square!

kalau muka aku.memang takde tempat lain dah.mesti pergi ts.sebab itu je paling dekat.paling jaoh pon aku boleh pergi, mid valley.

erm.memang seronok jugak walaupon kami semua cuma 4 0rang je.
thanks lah kat korang semua sebab buat aku happy!paling penting,thanks lah buat aku penat!haha!apa tidaknya.pergi ts lah.sungei wang lah.pergi low yatt lah.pastu patah balik pergi ts.pastu pergi low yatt balik.penat weyh!

takpe takpe.aku happy!thanks nur awatif fatihah,haziqah and firdaus.korang memang awesome!

yang paling awesome,YOGI BEAR!

best jugak lah cite tuh.korang patot ajak adik adik tengok cite tuh.
*promote promote.kasi royalti kat aku sebab dah tolong promote.

hmm.sebabkan dah penat semalam,hari nih aku tak larat nak ikut family-sedara-mara-sepupu aku untuk pergi bukit belacan.atau nama komersilnye,taman rimba ampang!grrrr!ruginye rase.

ni lah tempatnye.

ni lagi satu tempat yang aku nak promote nih.bukit belacan ni tempat berkelah,tempat mandi manda tak ingat dunia,tempat lepak lepak kaum muda mudi dan tempat kapel kapel bikin maksiat macam kiamat tu jaoh lagi je.ok tak tak,yang bawah tu aku tak tau lah betol ke tak.

tapi yang sure nye.tempat ni memang bestlah untuk famili famili kita mengeratkan silaturrahim.udara segar lagi lagi waktu pagi.jogging pon seronok!(percaya tak dulu aku and famili aku rajin joging kat sini?tapi sekarang sebelah mata pon aku tak pandang,sebab aku cukup malas nak joging)

hah.meh aku cite lebih panjang lagi pasal tempat nih.ok.sebagai warga ampang,aku perlu ada rasa bangga untuk cerita.

tempat ni lokasi dia kat ampang taw.saya ulang,AMPANG!

aku nak letak map dia.tapi rasenye macam tak membantu je map tu.sebab pic dia blurrr.

so korang carik lah sendiri ye.

ok.bila korang dah sampai situ,parking kereta and then gi kat pondok pengawal dan bayar.
hah!pengumuman.parking kat luar taw.lagi satu,bayar satu kepala singgit.tapi!kalau datang before 7.30 tak silap aku.tak payah bayar.konklusinye,datang sesudah subuh kalau dah keja asyik nk free je.

aik!macam dah salah gambar je ni.

lepas dah bayar,korang kene jalan.no kereta,no motor.ada kaki,jalan sendiri.waktu ni lah korang akan hirup hirup udara sambil korek korek hidung melihat lihat keindahan alam.chupp!hati hati,ada monyet oh!jangan kasi dia makanan,nanti dia follow korang.tak pasal pasal mereka jadi follower korang kang.

jom jalan jalan cuci mata.

kemudian korang akan nampak ni.

boleh lah buat tempat benti rehat jap.

kalau korang teruskan perjalanan,kiri kanan ada sungai.sejuk oh!mandi manda sodap nih!
tapi,korang patut lah untuk mandi kat sini.rugi kalau penat penat jalan tapi tak mandi and berkelah.buat tapak kaki haus je.

hmm.itulah serba sedikit yang aku boleh kongsi.

jemputlah datang>macam rumah aku pulak.main jemput jemput.

ok lah.daa~



*sorry kalau gambo ni indah kabar dari rupa.sebab aku search image kat google je.tak tau kalau sekarang rupa dia dah lain


0 coratcoret: