lecturer sayang saya

assalamualaikum.
post kedua untuk hari yang sama.
harap kau,kau dan kau tak bosan.hee>mukadimah yang agak gedik.


malam ni tiba tiba terpanggil nak cerita pasal cikgu.ataupon orang kampung aku sebut ''teacher''.wowowowww!ok.dari dulu lagi kita memang dah biasa dengan someone yang dipanggil cikgu.tak kire lah.cikgu ke,teacher ke,lecturer ke.sama je.dengan sesape yang kita berguru,maka ia dipanggil guru atau cikgu.


aku sebenarnya saja nak panjang kan story.sebab tu lah intro dia pon dah panjang.


the main point is,aku nak cite pasal lecturer aku untuk sem 2 nih.erk,dah sem 2 rupenye aku.
macam tak sangka je.ok berbalik kepada cite asal.lecturer yang aku dapat semua best best belaka.bukan nak kata sem 1 tak best.best jugak tapi kali nih.lagi da bomb rasanya!


first skali,tentulah lecturer bel aku.mula mula takut tengok dia.macam garang je.tapi.sebenarnye sangat best!dia ni banyak cakap and banyak story mori.aku suka sebab dia tak guna buku sangat.haha!tapi dia kata.
''awak dah bli buku nih harge 30 hinggit,maka saya perlu gunakannyelah.''
lebih kurang camni lah.tapi dia speaking london lah.aku tolong translate je.yang best nye kan.mula mula masuk class,dah tengok movie.aww aww.seronoknye.tapi kan dia suka guna eye contact sangat.sampai aku yang tertunduk bila dia pandang aku.hee~bajet malu pulak aku.


yang keduanya,lecturer mat aku.perghh.mule mule masuk,rasa cam poyo je mamat nih.sebab muka dia tunjuk  garang sangat.rupa rupanye,reti jugak buat lawak.bolehlah buat aku gelak guling guling.aku ingat lagi first class,dia tanya name setiap student.bila giliran aku.aku bagi lah tau nama.dia tanya ''asal mana?''lalu,aku jawab sambil buat muka selenga ''selangor.''
dia  pon jawab balik ''bukan asal dari nabi adam ke?''perghh.maka aku pon menyirap lah sambil kembang kempiskan hidong aku.erm .dia ni penyokong chelsea.anti man u.and tak benarkan student yang masuk klas dia pakai merah.huh!


lepas tu lecturer citu aku plk.nama bukan maen sedap lagi.sporting abis.boleh jadi kawan gelak gelak lagi.tapi kan,amanat dia bikin semua student gerun sampai sakit perut dua hari.
nak dengar tak amanat dia??
aku rasa tak payah lah kan.nak dengar jugak?ok.gi tanya sesapa yang jadi student dia.>selaen aku.


yang ni lagi interesting.lecturer geology aku.mula mula masuk klas,tengok dia.macam blurr je.sekali buat lawak,gila kelakar.muka macam chinese.bila perkenalkan diri.oh!melayu rupanye.orang sabah.ok.no wonderlah macam chinese sikit.dia sangat kool.lebih kurang macam ini.
haha semat siot.

lecturer physic sangat cantik.senyum nampak lesung pipit.aku tak pernah ngantok dalam kelas dia.sebab dia semangat bila mengajar.i like!bile dia bagi exercise mesti dia pasang lagu.nanti mesti dia kata macam nih.
''saya tau abis je lagu nih,semua dah siap latihan yang saya bagi''.itu sebablah aku tak ngantok.silap silap aku tak siap,malang pulak nasib kena buat kat depan.

ok.last sekali.lecturer ecm.ajar drawing.sangat baik bagi aku.tak sampai hati nak tido kat klas dia>padahal klas drawing emang tak patot sape yang ngantok.bila abis clas,waktu nak salam dia,mesti dia tanya
''nama awak sape ye?''aku sangat hargai sebab dia cuba untuk ingat nama kitaorang.sayang madam lah!

ok.itu saje yang aku nak cite malam nih.best kan lecturer lecturer aku??korang punya amacam?ok lah.tata

selamat malam semua!

oh ya!sebelum tu.tukarkan perkataan ''dia'' kepada ''beliau''.mungkin rasa lebih hormat.
aku tak tulis ''beliau'' bukan sebab aku tak hormat lecturer aku ya,tapi nanti nampak macam skema pulak.





tapi.aku suka budak skema!






hah??awak suka saya?

0 coratcoret: