perlu ke tension??

assalamualaikum.

jawab cepat sebelom aku yang jawab!aku tengah tension nyh.

huh!ascil.perlu ke tensyen tensyen nyh?buat kening kedut kedut,muke masam mencuka,urut urut kepala.macam mak cik bawah nih.



eleh! buat buat tensyen le tu.

hah.ntah ape masalah aku ntah.tibe tibe rase tensyen semacam.ni semua gara gara buat assignment ni lah.assignment bel je pon.eleh eleh eleh ascil.tu pon nak kecoh.


tapi.


lepas makan.


semanya dah ok.biasalah tu.bila tak makan,otak pon loading semacam.


tapi lagi sekali.


bila dah makan.


malas pulak nak sambung buat assignmnt.


biasalah tu.kalau tak malas,bukanlah asilah namanya.


bosan lah hari nih.
erk,bosan lagi.ayat tipikal yang selalu aku guna dalam hampir setiap entri aku.aisssyyy.bosan sangat ke hidup kau nih?kalau bosan,pergi mati jela>kalau ikut bahasa kasar.
tapi aku cuba untuk tak berkasar dalam berbahasa.so,kalau bosan,go to hell lah!>mungkin lebih lembut bunyinye.


kalaulah aku ade menatang nih,mesti aku hari hari pergi joli sana sini.takdelah bosan.lepas tuh perasan hidup zaman retro,zaman malam pesta muda mudi,zaman hitam putih dan etc etc.ni hah!




cool kan?ni bukan atok aku punye.tapi pakcik google punye.

eleh ascil .perasan lah kau.basikal pon tak reti bawak!ade hati nak bawak vespa pak maun nyh.

impian!senang je jawapannye.kite kena lah berani untuk berimpian.

kalau setakat bermimpi nak dapat vespa seketul,lupakan jelah.padam jelah impian kau tu.
(ish.monolog dalaman aku selalu menolak apa yang aku katakan)

ok kite lupakan tentang vespa.kalau pasal basikal tu.ye!betol sangat sangat.aku memang tak reti bawak.tapi ary tu kat rumah mak ngah aku dah pandai sikit sikit dah.siap carry shahirah lagi.tengok?hebat tak hebat!

hahaha!bawak basikal je pon.kalau setakat ade tayar kecik dua kat belakang,tak payah la weyh!
(tengok tu!aku bermonolog dalaman lagi.kan dah kantoi!)

ape ape pon.aku sekarang nak kumpul duit dulu.bukan untuk beli vespa beb!bukan jugak untuk kahwin.lambat lagi.tapi!aku nak laptop sebijik.senang nak buat assignment  update blog nanti.doa doa jela dapat.

ok lah semua!
jumpa lagi di hari dan waktu yang sama.daaa.






yeah!joli sana sini.jangan fitnah fitnah.ni bukan aku.muka je iras iras.

0 coratcoret: