ilustrasi

assalamualaikum.

hai! aku rasa bila aku bukak blog ni,blog ni macam marah je sebab aku tak layan beliau. okay aaa sekarang kita update ya blog. sejak dua menjak tiga menjak empat menjak ehh berapa menjak daaa. okay sejak aku berhenti kerja itu hari, aku sambung belajar melukis guna microsoft excel, nak practice bagi mahir lah kengkonon. so,aku offer aa kat fesbuk kan siapa nak free illustration, memang agak ramai jugak lah.tapi aku amik tiga orang masa hari pertama aku offer, empat orang time hari kedua and lagi dua tu aku sendiri yang rela hati buatkan untuk diorang. Alhamdulillah,siap semuanya.

nah,ini hasilnya! harap bagi comment membina. comment okay comment,bukan condemn. aku tahu hasil tak seberapa. sebab tu aku perlukan komen,idea,cadangan.














ni aje yang aku buat selama dua hari ni. mana pergi pun aku tetap akan cakap cikgu excel aku ialah  nurdani younique. serius aaa dia memang  sifu dan idola aku eceyhhh. aku harap aku dapat melukis secantik lukian dia satu hari nanti. esok dah nak daftar untuk degree dah. hai! saya pelajar fakulti senibina,perancangan dan ukur. selamat berkenalan semua pelajar uitm shah alam. perlu ke ascil buat ayat cenggitu? 

sambung packing, bye.








5 coratcoret:

ellynadyra said...

alamak okaylah hasilnya.....sis punya mana?

ascil.punye.lah said...

@elly nadyra

sis,ada emel tak? kalau ada rezki,dapatlah =)

ellynadyra said...

ellynadyra@yahoo.com
sila buat secomel2nya ye wakakkakakakka
eh good luck ye, dah sambung degree nampaknya!

ascil.punye.lah said...

sis insyaAllah. tapi sekarang busy sikit,dah reda sikit nanti kita try lukis.doakan menjadi laaaa hehehe. rindu gila nak melukis sekarang busy gila.

ellynadyra said...

ascil, tq so much, sis suka sangat2 tau!