duapuluhtahun.

assalamualaikum.


tahun lepas saya dapat ini daripada kawan saya yang paling ceria,nur basyirah!




tahun ini saya dapat ini daripada kawan saya yang paling baik,nadia syairah!




thank you girls! bukan kepada diorang saje.tapi kepada semua yang wish dan mendoakan kesejahteraan aku juga.may Allah bless all of you! eceyhhh speaking omputeh gitu.aku malas nak bagi ucapan panjang panjang,kang nangis meleleh ayaaq mata satu tangki hahh malas ahh cite.hilang macho nanti.oh ya,31 oktober 2012,genap lah saya nur asilah binti abdul ghani yang sopan santun lagi lemah lembut serta baik hati,berusia 20 tahun! ya 20 tahun.elyn kata kalau kahwin anak dah dua dah =="




16 coratcoret:

kura said...

pehh. siap buatkan kad lg tu. bestt wooo :P

ascil.punye.lah said...

@kura

tu ah pasal,terharu ooo aku.

si robot comel said...

selamat meniti umur puluhan, hihihi

ascil.punye.lah said...

@si robot comel

terimakasih.kau pulak bakal puluhan.nantikannnnn~

si robot comel said...

memang dah puluhan pun,sobs

syafiqakarim said...

err happy birthday wehh!!!
terusterusterussss comel k

ascil.punye.lah said...

@si robot comel

ehhh a'ah lupa kita sebaya.tu lah kau ni muka budak sgt.

ascil.punye.lah said...

@syafiqakarim

thankyou thankyou! dah besar lah weyh.tak comel,tapi cantik! wahahahahaha

si robot comel said...

terima kasih noks ckp muka aku budak2 kan, mudanya ai, haha

ascil.punye.lah said...

@si robot comel

samasama nokkkkssss=)

TUGAU GATES said...

selamat hari jadi AKAKSSS

Siti K------- said...

untunglah dpt kad gitu...jeles i...hoho..maaf lah terlepas ur besday....
happy belated besday ascil...selamat memasuki dunia 20-an :)

azrinna said...

Umur 20 tahun bermakna bertambah usia dan bertambah pengalaman hidup.

ascil.punye.lah said...

@TUGAU GATES

tenkiu ADIKSSSS=)

ascil.punye.lah said...

@Siti K-------

thanks ct.lambat pun tkpe =)

ascil.punye.lah said...

@azrinna

hai kawan baru/ya,betul tu!=)