SHRMZB

assalamualaikum kawan kawan blogger!

'short update' lagi sekali.sebab kejap lagi nak buat kuih raya.gila kentang kottt budak asilah buat kuih raya! silalah percaya saya. dengan ini saya nak mengucapkannnnnnnn . . .




salah silap mohon maaf.halohhhh halal kan aje lah yang mana mana pernah tersilap tu eh.kita kan kawan.kawan di alam maya pun tetap kawan apa.ehemmm duit raya hulur hulur le sikit.nak buat beli buku baju nih hikhikhik =)

aku raya kat melaka.korang?




9 coratcoret:

syafiqakarim said...

weh.
aku pun raya melaka.
selamat hari raya tau weh.

si robot comel said...

salam lebaran,
aku beraya kat ipoh je,sobs

fifie said...

Selamat Hari Raya ascil, mohon maaf andai ada tersalah kata tersilap bicara :)Jom ke rumah saya jejalan. Hehe.

si ngokngek said...

salam aidilfitri maaf zahir dan batin..
saya raya kat kedah..mai lah eh..haha

ascil.punye.lah said...

@syafiqakarim

heshhhh kita ni asyik sama aje.selamat hari raya weyhhhh!
melaka kat mana?

ascil.punye.lah said...

@si robot comel

alololo ipoh pon ipoh ler,janji beraya.kennn?

ascil.punye.lah said...

@fifie

kita pun nak mintak maaf juga.selamat hari raya! ^^

ascil.punye.lah said...

@si ngokngek

kedah???wahhh bestnyaaaa! rumah tepi sawah tak?

Liza Razak said...

selamat hari raya..maaf zahir dan batin sis :)