roomate saya!

selamat pagi semua...!
assalamualaikum..
bosan ohh ari ni..
hari tuh mira ada ajak pi lepak dekat kedai rojak..
sebab..
kami dua dua teringin gila gila lah..
nak makan rojak + cendol..
perghhhhhhh!
sedap ohh..
tapi...
sorry lah aku tak boleh pergilah mira...
sebab..
ini hari..
saya puasa maa~
hee..sorry again.....
erm..

bila bosan aku pon update lah ini blog...
nak citer pasal roomate saya lah!
ini cerita benar..
bukan rekaan ye.....

ok...
mari kite berkenal kenalan dengan roomate saya...
first and foremost... 
siapa lagi kalau bukan...




inilah faizah sabry!!!
si tinggi lampai + cantik..
+ penakot...
haha...sebab apa........??
sebab..

setiap malam dia tidor dengan saya...
cuba teka dia tidur kat katil dia berapa kali??
just two nights!
and then..lepas lepas tuh..katil dia tak digunakan lagi..
itu satu peluang untuk kami..
sebab boleh letak barang barang atas katil dia..
haha!
dia suka make up jugak taw and pandai make up!
tengok meja study dia dah taw..
penoh dengan make up...
pernah sekali tuh..
aku suruh dia make up aku sebab kitowang bosan ohh time tuh..
dia pon oke jer..
lalu..
si yati juga meraung raung nak faizah make up dia jugak!hihi=p
klakar lah time tuh...erm..
eh..lagi satu!
faizah pandai mask taw...
(tak macam aku...)
pengajaran..pengajaran untuk kau ascil..
lepas ni kena blajar masak..
hee~
faizah bila study tak pandang kiri kanan ohh!
geram aku...!!
sebab..kalau aku cakap cakap ngan dia ..
macam cakap dengan meja study aku jer..
huh!tapi..
kalau dia study..aku pon berkobar kobar nak study..
dan akhirnya..

aku pon tewas!
zzzzz...
<tido sudah>

next...roomate  aku yang sorang lagi..

jeng..jeng..jeng...





ini dia cik norhayati asifan kita..

dia nih..
fulamak...
nak tahu kenapa??
bila nak tidur susah..
tapi bila bangun..

sape kata senang??
susah jugak taw..
adoii..kalau kejut dia boleh mati kita..
dia bukak mata tapi kemudian..
dia sambung berjihad balik..
and then..
nak taw tak??
bila bangun mesti dia kata..
''ampa tak kejut aku tadi ek??''
hah!..
soalan yang mintak penyepak kan cik yati..=p
yati ni suka sangat menyanyi..
masuk bilik menyanyi..
keluar bilik menyanyi..
nak tidur menyanyi..
bukak mata je pon tros nyanyi!
boleh tercabut telinga beb kalau dengar..
nasib baiklah suara kau sedap..
dia ni paling suka berkemas  dalam bilik..
so..dia ni agak pembersih lah!
bagus cik yati!keep it up....=p
mana tau boleh jadi cleaner satu hari nanti..hiii~
gurau jer,..

teringat pulak cerita yati..

masa dia kecik kecik mak dia tanya
dah besar nak jadi apa..

dengan selambanya cik yati kita kata..

''nak jadi tukang angkut sampah!''
tu diaaa!
terkejut mak dia dengar..

sebabnye..kecik kecik dulu yati suka tengok lori yang angkut smpah tu..
hee~klakarlah kamu yati..
tapi bagus jugak..
kau tak pandang hina kat pekerjaan tu..macam sesetengah orang tuh kan..

lastly..inilah roomate saya yang comel..




ini dayang almahera..
comel kan kan kan??

cuba tengok tuh..
mana mata dia??
hiihi..bila senyum mata dia jadi sepet..
tapi bila dia gelak..hilang terus mata dia..=p
dia ni amik kos hotel..
untung beb jadi roomate dia..
sebab..
bila dia masak masak and ada kelas kitchen..
mesti dia bawak balik untuk kami..
aww!sangat sedap ohh..
kelas kitchen dia hari isnin..
so hari isnin lah yang kami tunggu tunggu..hee~
dia ni rilex je bila dalam bilik..
bila bosan..dia on9..
bila bosan lagi..dia tidur..
bila dia bosan bosan lagi..dia bangun..
and then borak borak...
see??
cool je kan..
lepas tuh..
dia ni panas baran gak lah!
(macam aku)
bila dia marah..
fuhh...!
tak berani ooh tegor...
yati lah yang selalu kena..
sebab dia sorang je tak tahu sama ada si dayang ni tgh marah ke tak..
boleh kata yati selalu salah timing lah..haha!
dia dulu kat sekolah tekong nasyid..
so..
bila dia nyanyi lagu english..bunyi cam nasyid..
bila lagu balada pon macam nasyid..
lagu rock..
 pon macam nasyid beb!!hahaha..
dayang..dayang..
klakar lah!

erm..tak cukup empat lah kalau takde yang sorang nih...

sape lagi...



taraaaaaaaaaaa..











haa..minah nih..
sudah terang lagi bersuluh pakai torchlight..
nmpak tak nama tu ?
ascil asilah
(bukan nama sebenar)
hee~

budak ni tak payah citer lebih lebih lah!

dia ni lah yang paling baik dalam bilik tuh!

faizah sabry
norhayati asifan
dayang almahera ishak

anda patut bertuah dapat roomate macam saya!
(perasan selama 5 minit)
hee~

ok..
cukop empat orang...
maka..
selesai sudahlah..
alkisah roomate saya!

tata semua=p



0 coratcoret: